#251 Skrevet Juni 11, 2008 Her er det jeg filmet på søndagen. Og de to rundene til Møller Bil. Jeg klarte å få stilt in kameraet riktig på lørdagskvelden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#252 Skrevet Juni 11, 2008 Du Ole, du Ole Mvh Gikk i sandfella der gitt når man for en gangs skyld ikke gjør det på banen, så må man jo selvfølgelig klare det på "afterpartyet" Vil forøvrig benytte anledningen til å takke ALLE, både arrangører, instruktører og de oppmøtte for ett knallbra treff! Ses på rudskogen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#253 Skrevet Juni 11, 2008 I serien god sleng legger jeg ut disse bildene av Espen: smil : ikke værst å drifte med dieselquattro: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#254 Skrevet Juni 11, 2008 Da vettu.. Her kommer mine første.. lite utsnitt av 839 stk. Har igjen en del til og kikke litt på før jeg legger opp.. 129 bilder kommer her.. Stort sett alle som har sendt pm har fått med bildene sine nå. Men jeg kan ikke sitte så lenge om gangen pga en betennelse i ryggen/nakken og skuldra så det vil ta litt tid,men de kommer da ut etterhvert Link -> Trykk her -> http://s6.photobucket.com/albums/y216/oeriksen/vaaler08/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#255 Skrevet Juni 11, 2008 Kan få noen smake biter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#256 Skrevet Juni 11, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#257 Skrevet Juni 11, 2008 flere fra meg! © Arnstein Sperstad © Arnstein Sperstad © Arnstein Sperstad © Arnstein Sperstad © Arnstein Sperstad © Arnstein Sperstad © Arnstein Sperstad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#258 Skrevet Juni 11, 2008 Meget høy kvalitet på bildene i denne tråden, særlig dine Petter! Har du noe exif-info på bildene? Ett utrdag av de 300 jeg tok: Var da et virkelig flatterende bilde du tok da......viser jo nesten litt Åkernesrenne der jo : haha : Skikkelig tvilsomt med engangshansker å da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#259 Skrevet Juni 11, 2008 Skikkelig tvilsomt med engangshansker å da Å nei, du. Det tyder bare på at du er seriøs med det det du driver med;) Bruker engangshansker jeg også, når jeg pleier bil Men jeg prøver å ha t-skjorta litt lenger ned på ryggen, da:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#260 Skrevet Juni 11, 2008 Var da et virkelig flatterende bilde du tok da......viser jo nesten litt Åkernesrenne der jo : haha : Skikkelig tvilsomt med engangshansker å da Synes det var så søtt at noen pusset felger med hvite hansker.. Jeg pusser mine med svamp.. (Du får fjerne det om du ikke vil ha det der, men jeg håper selvironien står såpass sterkt at du lar det stå siden du quotet det regner jeg med det går bra..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#261 Skrevet Juni 12, 2008 Synes det var så søtt at noen pusset felger med hvite hansker.. Jeg pusser mine med svamp.. (Du får fjerne det om du ikke vil ha det der, men jeg håper selvironien står såpass sterkt at du lar det stå siden du quotet det regner jeg med det går bra..) Hehe jeg har bra med selv-ironi ja Når man pusser polerte ubehandlete alu-felger så løser man opp det ytterste belegget på aluen som gjør den pussevatten blir helt sort. Vanskelig å vaske vekk igjen fra fingrene uten skikkelig rensemiddel. Så derfor er det mye mere praktisk å bruke "kondomer" på fingrene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#262 Skrevet Juni 12, 2008 Synes det var så søtt at noen pusset felger med hvite hansker.. Jeg pusser mine med svamp.. er behov for gummi og latex i bransjen hans vett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#263 Skrevet Juni 12, 2008 er behov for gummi og latex i bransjen hans vett! Ron er ikke en mann å kjingse av Ola 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#264 Skrevet Juni 12, 2008 Syns jeg så opp til flere video kameraer på lørdag ingen som har mer video??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#265 Skrevet Juni 12, 2008 Torstein vil bare i mitt forsvar si at jeg ikke fikk tid til å senke Caddyen min før treffet, men det skjer nok i nærmeste fremtid Du som kjøpte de Maybach felgene jeg la ut link på for noen mnd siden ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#266 Skrevet Juni 12, 2008 Slipperwagon Community var der kun på søndag og materialet ble deretter, men her har dere en kjapp liten film å se på ihvertfall: Anbefaler å trykke på "watch in high quality" for best opplevelse EDIT: kanskje ikke så vanskelig å se hva slags biler som gjaldt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#267 Skrevet Juni 12, 2008 Slipperwagon Community var der kun på søndag og materialet ble deretter, men her har dere en kjapp liten film å se på ihvertfall: Anbefaler å trykke på "watch in high quality" for best opplevelse EDIT: kanskje ikke så vanskelig å se hva slags biler som gjaldt? Bra film Anders, men som du veit ... Heller 5`er lyd en musikk Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#268 Skrevet Juni 12, 2008 Bra film Anders, men som du veit ... Heller 5`er lyd en musikk Mvh satt å ventet på den kommentaren! Grunnen til det, er at motorlyden ble såppas dårlig på opptaket, så derfor ble det musikk istedet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#269 Skrevet Juni 12, 2008 satt å ventet på den kommentaren! Grunnen til det, er at motorlyden ble såppas dårlig på opptaket, så derfor ble det musikk istedet. Hehe, ja regna nesten med det var en grunn siden DU ikje hadde med motorlyd Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#270 Skrevet Juni 12, 2008 Hehe, ja regna nesten med det var en grunn siden DU ikje hadde med motorlyd Mvh Åsså satt han på med en som kjørte som ei kjerring, så da ble det ikke så mye femmer lyd:p Hakke noe sinnsyk femmer lyd i min jeg:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#271 Skrevet Juni 12, 2008 Åsså satt han på med en som kjørte som ei kjerring, så da ble det ikke så mye femmer lyd:p Hakke noe sinnsyk femmer lyd i min jeg:o haha! Nei, man må jo trots alt ta hensyn til olje og vann temperatur på disse gammle bila. Og det ble faktisk godlyd med miltek'n på plass.Det var bare synd kamera mitt var crap til ikke å få med det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#272 Skrevet Juni 12, 2008 Her er noen få bilder fra meg, tatt på utstillingen søndag. Det ble dessverre med disse bildene da kameraet gikk tom for strøm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#273 Skrevet Juni 12, 2008 Enda noen fra meg! © Arnstein Sperstad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#274 Skrevet Juni 12, 2008 Noen av de få jeg tok på lørdagen. (gammelt dårlig digitalkamera) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#275 Skrevet Juni 12, 2008 Ingen som har et bilde av meg på banen da? Jeg la merke til at det var mange som tok bilde av meg... Svart A6 sedan m/A8 felger... Ja, jeg har sett gjennom alle 19 sidene, ingen bilde av bilen min så langt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...