#201 Skrevet Juni 10, 2008 Her ble forresten Gry forbikjørt Noe sånt. Med tanke på plasseringa er jeg sikkert på "nedkjølingsrunde"... Det kommer bilder fra denne kanten også, men det tar litt tid å gå gjennom alt. Dessuten har jeg ikke ett eneste bilde fra banekjøringa av den enkle grunn at jeg befant meg utpå der selv - hele tiden Men det kommer noen bidrag knipset fredag og lørdag kveld - BEWARE (selvfølgelig etter å ha gått gjennom sensuren...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#202 Skrevet Juni 10, 2008 Noe sånt. Med tanke på plasseringa er jeg sikkert på "nedkjølingsrunde"... Det kommer bilder fra denne kanten også, men det tar litt tid å gå gjennom alt. Dessuten har jeg ikke ett eneste bilde fra banekjøringa av den enkle grunn at jeg befant meg utpå der selv - hele tiden Men det kommer noen bidrag knipset fredag og lørdag kveld - BEWARE (selvfølgelig etter å ha gått gjennom sensuren...) Sensur?! Her er noen fra besøket på vestfold lokallag sin camp på lørdagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#203 Skrevet Juni 10, 2008 Her kommer det noen bilder fra oss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#204 Skrevet Juni 10, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#205 Skrevet Juni 10, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#206 Skrevet Juni 10, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#207 Skrevet Juni 10, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#208 Skrevet Juni 10, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#209 Skrevet Juni 10, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#210 Skrevet Juni 10, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#211 Skrevet Juni 10, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#212 Skrevet Juni 10, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#213 Skrevet Juni 10, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#214 Skrevet Juni 10, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#215 Skrevet Juni 10, 2008 Bilder fra utstillings bilene ligger i premierings tråden Ble ikke så mange bilder fra oss denne gangen, da vi begge sto på for fullt jobbet så når vi hadde noen små pauser var det ikke det å knipse bilder som sto øverst på lista 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#216 Skrevet Juni 10, 2008 holy crap: faint : Jeg holder på å få en strategisk tåpelig plassert måne Neste år blir det Caps igjen gett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#217 Skrevet Juni 10, 2008 holy crap: faint : Jeg holder på å en strategisk tåpelig plassert måne Neste år blir det Caps igjen gett BUSTED! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#218 Skrevet Juni 10, 2008 holy crap: faint : Jeg holder på å få en strategisk tåpelig plassert måne Neste år blir det Caps igjen gett Da er vi jammen to. Jeg ser at jeg begynner å miste hår også!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#219 Skrevet Juni 10, 2008 er jeg full eller er det dobbelt og trippelt opp av bildene dine renate? Beklager OT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#220 Skrevet Juni 10, 2008 Det er vell ingen som har bilder av min mørkgrønn golf 1 gti ? evt sendt på mail ellerno: smil : mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#221 Skrevet Juni 10, 2008 Det er vell ingen som har bilder av min mørkgrønn golf 1 gti ?evt sendt på mail ellerno: smil : mvh Denne ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#222 Skrevet Juni 10, 2008 det er riktig ja: smil : mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#223 Skrevet Juni 10, 2008 Noen som har flere bilder av den svarte A4 b5'n, diesel purka med nummer 122?.. Første gang på bane, så litt stas med bilder hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#224 Skrevet Juni 10, 2008 Hvor finner jeg premieringstråden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#225 Skrevet Juni 10, 2008 Mine bidrag - dog svært lite bilrelatert Kristaffa veldig glad for at campen er oppe: Dag er spent på hva helgen kan bringe... Mon tro Tele2-trollet var på Vestfold-campen?? (nei, det er nok bare Sondre som ikke har vaska seg før helga...) Sa jeg ferdig? Gutta monterer partaiteltet. Hurra for ducttape! Mens resten av gjengen er engasjert til bremsekloss- og hjulbytte på radoen, mens Cato er "overoppsynsmester"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...