#1 Skrevet Oktober 12, 2004 Når skal vi ta noen felles bilder av bilene i klubben? Skulle vel tatt noen før vinterdekk kommer på og før vinteren setter inn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 12, 2004 En kamerat av meg har et digitalt speilrefleks kamera=Go kvalitet. Han kan og vil gjerne ta bilder. Skal vi ta dette før neste lokallagsmøte eller på samme dag som møtet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 12, 2004 Får se til neste uka for min del værtfall. Usikkert om jeg stiller med 200,Golf 4 eller Rav4 på neste møte. Min er ikke noe blikkfang uansett:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 12, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Tore Inderberg Får se til neste uka for min del værtfall. Rav4 Du kan prøve å komme med Ræva4! Har hørt borti at slike biler kan få alvorlige driftsfeil i nærheten av meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 12, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Sørheim Du kan prøve å komme med Ræva4! Har hørt borti at slike biler kan få alvorlige driftsfeil i nærheten av meg... hehe..viss du er int å betale 350k i erstatning så glederlig for meg... Hehe..nei til saken så satser jeg på å møte opp med en vag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...