#1 Skrevet Juni 8, 2008 Hei Eg lurte på om det er noko spesielt eg må tenke på ved montering av et optiflowkit fra bsr (autopower) ? Veit det ligger brukerveiledning på autopower sidene... men om det er noe annet eg må tenke på før , under eller etter eg har montert det ? Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar og bytte over fra orginalt til dette? Mvh Christer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2008 Hei Eg lurte på om det er noko spesielt eg må tenke på ved montering av et optiflowkit fra bsr (autopower) ? Veit det ligger brukerveiledning på autopower sidene... men om det er noe annet eg må tenke på før , under eller etter eg har montert det ? Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar og bytte over fra orginalt til dette? Mvh Christer hadde hjelpt litt hvis du sa hvilke bil det er til. a3, tt, golf, beetle etc eller a4, a6, passat etc. A4 tar ca 30min beetle og golf ca 15min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 8, 2008 ja, hadde glømt det gitt er til ein audi a4 97mod .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 8, 2008 Skal gå ganske greit. Viss du ikke har skrudd på A4 noe serlig før, så kan det ta litt tid å finne ut alt som må skrues ut, og hva som skal brukes opp igjen og slike ting... men alt passer egentlig ganske bra til det settet der, så tenker du får det til jeg:) Eneste er vel kansje at ledningen til LMM kan bli litt i det korteste laget, men det går.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 8, 2008 har akkorat kjøpt meg a4 så har ikkje skrud noe på det før , så blir vell litt luring i begynnelsen hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...