Anbefalte innlegg

Hei

Eg lurte på om det er noko spesielt eg må tenke på ved montering av et optiflowkit fra bsr (autopower) ?

Veit det ligger brukerveiledning på autopower sidene... men om det er noe annet eg må tenke på før , under eller etter eg har montert det ?

Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar og bytte over fra orginalt til dette?

Mvh Christer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Eg lurte på om det er noko spesielt eg må tenke på ved montering av et optiflowkit fra bsr (autopower) ?

Veit det ligger brukerveiledning på autopower sidene... men om det er noe annet eg må tenke på før , under eller etter eg har montert det ?

Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar og bytte over fra orginalt til dette?

Mvh Christer

hadde hjelpt litt hvis du sa hvilke bil det er til.

a3, tt, golf, beetle etc

eller a4, a6, passat etc.

A4 tar ca 30min

beetle og golf ca 15min

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, hadde glømt det gitt :P

er til ein audi a4 97mod ..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal gå ganske greit. Viss du ikke har skrudd på A4 noe serlig før, så kan det ta litt tid å finne ut alt som må skrues ut, og hva som skal brukes opp igjen og slike ting... men alt passer egentlig ganske bra til det settet der, så tenker du får det til jeg:)

Eneste er vel kansje at ledningen til LMM kan bli litt i det korteste laget, men det går....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har akkorat kjøpt meg a4 så har ikkje skrud noe på det før , så blir vell litt luring i begynnelsen :) hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.