#1 Skrevet Juni 8, 2008 Skal til å bestille litt småting fra ecstuning.com. noen flere her som vil hive meg med? Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2008 Når skal du evt bestille? Går å venter på ferie og skattepenger nå,så er det bare å handle... Kunne tenkt meg disse.. ECS S/Steel Front Brake Line Kit, DOT Approved, VINyl Covered, Pair ES#6394 Dette passer vel på Bremboene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2008 Bestiller neste mandag! 16.06 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 15, 2008 ej skal ha bremser! å eksos stosser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 16, 2008 Blir utsatt en uke til da jeg trenger mer tid til å finne ut va jeg skal ha (motorvalg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 16, 2008 Høres bra ut,for ej venta fortsatt på skattepeng 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 30, 2008 Bestilling går kl 18.00 IDAG.så kontakt meg om dere skal ha nokke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...