#1 Skrevet Juni 8, 2008 Hei! Har kjøpt meg A4 (8E) med bi-xenon orginalt for litt siden, men har lyst på xenon også i hovedlysene... Ble litt forvirra da jeg kjøpte den, for det skulle det være xenon pluss, trodde det da var xenon i alle pærene... Men jeg ser linselysene "åpner" seg når jeg slår på hovedlys, så det er vel det som er bi-xenon kanskje? Hvilken pærer er det i hovedlysa? Blir det bra med et kit, feks 55W? Mvh Ove 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2008 Dette er vel for at det skal gå raskere for å få langlys , en xenon pære vil ha litt tid (2-3-4sek) før den lyser skikkelig.... så derfor går det raskere å "åpne" dekslet/luka/skjermen forran pæra Tror kansje det er H7 i disse..... eller er det H1?...humm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 8, 2008 Bi-xenon bruker vel h4 om jeg ikke husker feil? Det er det iallefall på a6 4b. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2008 Ok, takk for svar! Trodde xenon var raske greier jeg... Mulig det er best å la være å skifte ut noe om det er sånn. Ove 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...