#1 Skrevet Juni 8, 2008 Rattlåsen koblet inn i en sving http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondelag/article1096598.ece 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2008 Oida kjip denn der. Er det din bil eller noen adre fra klubben på vi hjemm fra hovedtreffet kansje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 8, 2008 Prøveskilter stod det. Så er vel bare vanlige folk. Godt mulig det er et klubbmedlem også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 8, 2008 det er ikke min bil, jeg tror jeg har sett bilen før, men er ikke no medlem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 9, 2008 Om bærekula er defekt og ramler ut fra fjørbeinet, så havner hjulet slik man ser på bildet i artikkelen. Det oppleves som om rattet går i lås, og det er neppe selve rattlåsen som er skyld i dette...Muligheten for at det skal være mulig, forutsatt at nøkkelen sto i, er jo lik 0. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...