#1 Skrevet Juni 8, 2008 Hei. Trenger noen råd jeg...har fått fuglemøkk på bilen min, har vasket det av men ser ut at det har satt spor i lakken:( prøvd å ha på polish men det hjelper ikke... hva kan jeg gjøre for å få ordnet dette?? Mvh: Steinar G. Stenberg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2008 Rubbing! Brodern fikk måkedritt på panseret på en rød Mini.. Det har jeg rubbet, polert og prøvd å rubbe igjen. Det virket som det hadde etset no helt jaevelig! Selvom møkka ble vasket bort samme dag som den kom! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2008 Må nok til med rubbing og maskin for å fjerne dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2008 Eneste som hjelper er maskin med stor kuttgrad både på rens og pad. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 9, 2008 Ok. da vet jeg hva jeg har i vente.. takk for alle svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 15, 2008 Eventuelt claye godt før du starter med rubbingen, sparer deg for mye tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 15, 2008 Er det dypt så bruk 2000 våtslipe papir. så rubbe også polering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 18, 2008 Er det dypt så bruk 2000 våtslipe papir. så rubbe også polering. Ja, eventuelt 3000 papir, lettere å unngå for "dype" riper med det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...