#376 Skrevet Januar 9, 2008 Liten OT: Hvilke felger er det som sitter på S2`en over? Elsker felger med dypt senter... Edit: S2`en på forrige side ble det visst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#377 Skrevet Januar 14, 2008 Passat 35i org: mod: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#378 Skrevet Januar 24, 2008 Prøvde meg på litt photoshopping for første gang i går... Her er noen resultater: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#379 Skrevet Januar 24, 2008 Morsomt å prøve seg litt fram: fersk mod med 100% stilkræsj:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#380 Skrevet Januar 24, 2008 Bugatti: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#381 Skrevet Januar 24, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#382 Skrevet Januar 25, 2008 Senka bilen og tok med dama i slengen? Ble kort ved beina hu gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#383 Skrevet Januar 25, 2008 måtte jo det! var da så lang i bena! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#384 Skrevet Januar 25, 2008 måtte jo det! var da så lang i bena! Fint med lange bein;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#385 Skrevet Januar 25, 2008 hehe, audien ser ut som DET flaket også erre dverger som står å ikke finner veien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#386 Skrevet Januar 25, 2008 Hei! kan noen her hjelpe meg å photoshoppe litt? Vil se hvordan det ville blitt med Svart elr. blått panser og eventuelt tak på min golf V Legger ved et par bilder: http://static.nettby.no/users/v/e/g/vegarddt/files/DSC00143.JPG http://www.vwaudi-club.no/members/car_images/bd78a6b3fc6d724776a80bebf97fe510.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#387 Skrevet Januar 25, 2008 med svart panser med svart panser og tak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#388 Skrevet Januar 25, 2008 Tusen Takk skal du ha=) kan du prøve et til med svart tak og panser, bare at det svarte feltet er innenfor "linjene" på panseret? ifra lyktene og oppover, hvis du skjønner:P kunne tenkt meg å sett hvordan det blir i forhold til helt svart panser:) Og gjerne et med en cnash blå farge:) Jeg tror svart er det fineste;) Mvh Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#389 Skrevet Januar 25, 2008 ja kan prøve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#390 Skrevet Januar 25, 2008 var det sånn du mente ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#391 Skrevet Januar 25, 2008 ja, slik ja:) takk skal du ha:) Synes det ble tøft jeg: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#392 Skrevet Januar 25, 2008 bare hygglig å hjelpe ja det ble veldig tøft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#393 Skrevet Januar 31, 2008 en ny fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#394 Skrevet Januar 31, 2008 en ny fra meg Kunne du prøvd på noe for meg? ta en rød orginal audi s2 coupe, lakkere helt ned, sette på slike felger og senk + frontmontert ic og bur i samme farge som felga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#395 Skrevet Januar 31, 2008 ja kan sikkert prøve bare send bilder av bil å felger så men bur vet jeg ikke om jeg får til men kan prøve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#396 Skrevet Januar 31, 2008 ja kan sikkert prøve bare send bilder av bil å felger så men bur vet jeg ikke om jeg får til men kan prøve kan du bruke noen av disse? http://images.google.no/images?hl=no&q=audi+s2+coupe&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi tenkte på samme felger som du har på den hvite s3`n, også bruke samme farge som felga på ic og bur:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#397 Skrevet Januar 31, 2008 ja jeg kan prøve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#398 Skrevet Januar 31, 2008 bur får jeg desverre ikke til men resten gikk men ble ikke så bra resultat hehe men men du ser da ca hvordan det blir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#399 Skrevet Januar 31, 2008 Hehe den der var rå!!! Selv om de to personene ble litt vel korte i lortfallet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#400 Skrevet Januar 31, 2008 bur får jeg desverre ikke til men resten gikk men ble ikke så bra resultat hehe men men du ser da ca hvordan det blir syntes det ble bra jeg:) kunne du gjort grillen sort (uten chrome) og tatt bort lyktespylerne også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...