#26 Skrevet Oktober 16, 2004 jepp, bedre enn den grå ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 16, 2004 Definitivt!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 24, 2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 15, 2004 Jeg synes den A3'n ble helt sinnsykt bra, Lupo'n ble morsk og A2'n mindre litepen enn den er til vanlig. :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 20, 2004 Er vel på tide å oppdatere denne tråden vel? Golf V: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 26, 2004 Jaja, ikke alt er realistisk eller i smak hos alle, men jeg legger det nå inn for å vise bra gjennomført PS arbeide! Den vil jeg ha!! noen som tar på seg jobben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 28, 2004 Noen folk er bare helt utrolige når det gjelder bruk av Photosop. Men uansett, den hvite bilen er vel ingen VW? Den ser mest ut som en Lancia Delta Integrale som har blitt "ombygd" til 2-dørs. Trodde først det var en Golf Rallye, men det er nok noe italiensk tror jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 30, 2004 Den vil jeg ha!! noen som tar på seg jobben? Den var tøff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 30, 2004 Den vil jeg ha!! noen som tar på seg jobben? Noen som vet hvilke felger dette er? Eller er det skikkelig shop-shop?? De var leeeekre.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet November 30, 2004 hehe, her snakker vi prototype felger fra Audi så de har nok en prislapp du ikke vil se Mener de er fra Le Mans bilen, så de kommer vel (kanskje?) i produksjon om litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Desember 9, 2004 http://server2.uploadit.org/files/henrikmp-Golf52kopi.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Desember 9, 2004 Flotte bilder...men forferdelig store...veldig fint hvis du kan lenke til litt mindre bilder...det blir nemlig mye rulling på skjermen med denne størrelsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Desember 9, 2004 som du kanskje ser er det dobbelposting, editering ble litt feil og jeg kommer meg heller ikek bort til ENDRE knappen, sendt BB en PM og bedt han fjerne post 36. Dog bør jo evt forumet selv nedskalere når det er dynamisk bredde osv. Jeg har litt problemer med å velge bredden på bilder jeg direktelenker til, ikke jeg som hoster som du (kanskje) ser (om du har sjekket egenskaper). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Desember 11, 2004 Den golfen va KONGE, Æ VILL HA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Desember 11, 2004 som du kanskje ser er det dobbelposting, editering ble litt feil og jeg kommermeg heller ikek bort til ENDRE knappen, sendt BB en PM og bedt han fjerne post 36. Dog bør jo evt forumet selv nedskalere når det er dynamisk bredde osv. Jeg har litt problemer med å velge bredden på bilder jeg direktelenker til, ikke jeg som hoster som du (kanskje) ser (om du har sjekket egenskaper). Jada, jeg skjønner at det kan være et problem. Selv har jeg da lastet bildet ned...endret størrelse...og lastet det opp til ønsket plass. Det løser problemet med bredden på bildet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Desember 11, 2004 jepp, men jeg prøvde jo å editere slik det er nå (kun med link til det bildet som er for stort) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Januar 8, 2005 Golf IV Caddy av Cruiser Audi RS4 pickup av Palm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Januar 24, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Januar 24, 2005 Den Passaten der var jo sinnsykt tøff da!!!! :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Januar 24, 2005 Den Passaten der var jo sinnsykt tøff da!!!! :tilber: og du er ANSATT hos Møller?! Phaeton! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Januar 24, 2005 og du er ANSATT hos Møller?!Phaeton! Passat eller Phaeton, hva er forskjellen? Det er jo uansett ingen Audi? : smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mars 11, 2005 A3 pickup av skott A4 coupe av skott 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mars 11, 2005 Måtte fortsette litt på det der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mars 11, 2005 godt på vei med V70 pickup du eller Furre? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mars 11, 2005 godt på vei med V70 pickup du eller Furre? hehe Slik? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...