#451 Skrevet Mai 15, 2008 vekk med dørhåndtak breie flger med dekkstrekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#452 Skrevet Mai 17, 2008 Forslag til videreutvikling taes imot med takk. MEGET pen mod! Bredd stålfelgene enda mer og fjern kanten på senteret på felgene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#453 Skrevet Mai 22, 2008 laget til en litt eldre versjon eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#454 Skrevet Mai 22, 2008 Åssen felger er det der, Joakim? HTN? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#455 Skrevet Mai 22, 2008 Meiner det er Porsche Fuchs (?) som har fått seg en real bredding 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#456 Skrevet Mai 22, 2008 Ah, "cookie cutters" Nydelig PS, btw! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#457 Skrevet Mai 22, 2008 Cookie Cutters og FUCHS er da vel ikke det samme, meg bekjent;) Et raskt søk på Google bekreftet mine mistanker også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#458 Skrevet Mai 23, 2008 Audi RS4 B5 Sedan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#459 Skrevet Mai 25, 2008 og nye Scirocco bodykitet er fra banebilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#460 Skrevet Mai 25, 2008 Er det noen som har lyst å få senke passaten min og gi den noen fete felger? Bilde: Mvh Eirik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#461 Skrevet Mai 26, 2008 En liten update på WIP'n min. Ett par felger og diverse.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#462 Skrevet Mai 26, 2008 Audi RS4 B5 Sedan Har du choppet denne?? Jeg har sett dine forrige chops, og denne var da ikke i nærheten. Felgene ser jo ut som de er tegnet på.... ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#463 Skrevet Mai 26, 2008 En liten update på WIP'n min. Ett par felger og diverse.. Hva med luftinntak på begge sidene av frontfangeren ? tror det hadde blitt fetere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#464 Skrevet Mai 26, 2008 Har du choppet denne?? Jeg har sett dine forrige chops, og denne var da ikke i nærheten. Felgene ser jo ut som de er tegnet på.... ? er nokk eg som har choppet denne ja.. var ikkje heilt heldig med felgene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#465 Skrevet Mai 27, 2008 Er det noen som har lyst å få senke passaten min og gi den noen fete felger? Bilde: Bump Mvh Eirik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#466 Skrevet Mai 27, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#467 Skrevet Mai 28, 2008 laget til en litt eldre versjon eg Aahh..Denna var sweet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#468 Skrevet Mai 28, 2008 Tusen takk Hvilke felger har du brukt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#469 Skrevet Mai 28, 2008 Vet ikke hva de heter for noe men stjelte de fra denne bilen: Er klubb bil så vidt jeg vet så det er garantert noen som vet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#470 Skrevet Juni 24, 2008 Er det noen som kunne hjelpet meg med å lakke de felga her i svart med croma kant ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#471 Skrevet Juni 29, 2008 Et par av meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#472 Skrevet Juni 29, 2008 Hehe, hadde min periode med modding for et par år siden. Kuttet ut med det nå, men husker det var en god måte å bruke "dagen derpå" til:p Kan jo legge ut et par av mine VAG:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#473 Skrevet Juni 29, 2008 Et par av meg! Hvilken dekk/felg kombinasjon er det på denne passaten? 255-65-16,5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#474 Skrevet Juni 29, 2008 Skal jeg være dum og ikke skjønne sarkasmen i innlegget ditt, Henrik, ville jeg sagt 225/40-14 på 10x14. Men tok poenget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#475 Skrevet Juni 29, 2008 Jeg mener man må se over PS moddene før de legges ut. Finnes nok av bilder av felger i alle slags dimensjoner på slike PS modd sider, så om man skal ha felgene til å se ut som 18" så burde man gå for 18"felger, ikke 14" felger. Er også veldig uklart ved hjulbuene og der dekkene møter bakken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...