#476 Skrevet Juli 2, 2008 Her er en liten WIP igjen fra meg. Driver med litt forskjellige biler, men håper å få denne A5'n ferdig snart. Org: WIP: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#477 Skrevet Juli 7, 2008 Da er min siste chop ferdig. Audi R5 Ikke mye gjort, men er fornøyd med resultatet. Chop: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#478 Skrevet Juli 7, 2008 Liten rat modd fra meg. Org: Modd: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#479 Skrevet Juli 8, 2008 Cookie Cutters og FUCHS er da vel ikke det samme, meg bekjent;) Et raskt søk på Google bekreftet mine mistanker også. har hatt begge typene og Fuchs er desidert penest:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#480 Skrevet Juli 10, 2008 Noen som kan putte på lykter for meg samt lakkere grill og emblem sort samt sette på R32 fangeren? Takk for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#481 Skrevet Juli 14, 2008 Ska en tur å sjå på en beige golf 1 i morgen so slengte sammen en mod med litt av tankane eg har rundt denne.. Håper den er so bra som eiger skal ha det til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#482 Skrevet Juli 28, 2008 Ingen som kunne photoshoppet bilen min? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#483 Skrevet Juli 28, 2008 Før Etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#484 Skrevet Juli 30, 2008 Ingen som kunne photoshoppet bilen min? Joda, gjor et forsøk eg Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#485 Skrevet Juli 31, 2008 Joda, gjor et forsøk eg Mvh Kjempe takk Joakim Nå veit jeg at jeg ikke skal ha sort grill men kun emblem. Men jeg er veldig usikker på lyktene om jeg kanskje skal ha sølvgrå istede? Hva mener folket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#486 Skrevet August 7, 2008 gjorde en kjapp "PS" i PSP for en på Bilforumet i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#487 Skrevet August 9, 2008 Før Etter man må huske på att det ikke er bare å stille ned Brightness for å sote vinduene, vinduer blir mer som speil hvor mørkere dem blir Ser jo hvor blank den stolpa mellom vinduene er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#488 Skrevet August 9, 2008 Stille ned brightness?? Jeg har da bare merka vindu for vindu og brusha de mørkere.. Syntes liksom det så greit ut jeg da.. Jeg modder alltid etter kiss prinsippet når jeg shopper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#489 Skrevet August 9, 2008 har hatt et par ideèr om ei slags caddy-boble, og kom over ei svart-kvit teikning av en so eg måtte berre prøve So var detaljene ferdig og med lakk beklager kvaliteten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#490 Skrevet August 9, 2008 Må si e likte den grå pikup varianten;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#491 Skrevet August 9, 2008 Stille ned brightness?? Jeg har da bare merka vindu for vindu og brusha de mørkere.. Syntes liksom det så greit ut jeg da.. Jeg modder alltid etter kiss prinsippet når jeg shopper Ga deg bare ett tips for å ha blankhet i sotinga som dette her for eksempel, kjapp mod jeg tok idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#492 Skrevet August 9, 2008 liten mod jeg laga i dag audi Q5 Coupe Endret felger, gjort om fronten, senket, gjort om til 3 dørs(legg merke til vinduet inni og nakkestøtta ), fjernet innvendig speil, cleanet bort alle sprekker som ikke har hensikt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#493 Skrevet August 11, 2008 Har vi noen ihugga Photoshop-brukere som kunne hjulpet meg? Ser andre steder at folk "tooner" bilder i PS, og har et bilde jeg gjerne skulle ha fått gjort om til en slik toon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#494 Skrevet August 11, 2008 sånn som dette du mener? http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm tar en evighet med tid. . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#495 Skrevet August 11, 2008 Spørs jo litt hva du sikter til der da Det som er der er jo tutorials til modifiseringer av biler (?), jeg tenker mer på å få et eksisterende bilde gjort over til "tegneseriestil" med store flater i en farge etc. Skal se om jeg ikke finner et eksempelbilde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#496 Skrevet August 11, 2008 Jeg lagde endel sånne før, så jeg kan jo prøve på et bilde, men kan ikke love noe:p En jeg lagde for mange år siden http://img297.imageshack.us/img297/1424/volvoevolve44sq.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#497 Skrevet August 12, 2008 Du har noen feite vanlige shop's da Jon Christian fra gamle dager husker jeg! Da vi konkurrerte med Christer, som forøvrig var håpløst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#498 Skrevet August 12, 2008 hehe, gode gamle dager ja, savner det litt jeg:P Chris driver fortsatt på han:P bare blitt enda mer syk:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#499 Skrevet August 12, 2008 Dere ser ut til å være litt inn i dette Har også lyst å prøve... er det noen plasser jeg kan laste ned dette ps-programmet gratis (uten å måtte regge meg) og leke litt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#500 Skrevet August 12, 2008 CS2 prøveversjon ligger her CS3 prøveversjon ser ut til å kreve registrering på adobe.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...