#551 Skrevet August 2, 2009 Puster litt liv i denne tråden igjen Ikke VAG denne gang. Men fikk litt sansen for en smart roadster coupe ei jeg kjenner har kjøpt seg, så da måtte jeg teste hvordan den kan se ut med litt små mods. orginalen så tre forskjellige fargevalg. Måtte lage den blå, så den matcher min egen bil hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#552 Skrevet August 3, 2009 hadde litt lite å gjer i kveld, so vart en PS:) skulle egentlig sko den med alphards, men fannt aldri rette vinkelen på dem:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#553 Skrevet August 3, 2009 NICE!! Den var jo gal tøff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#554 Skrevet August 3, 2009 (endret) laget bak i samme slengen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#555 Skrevet August 3, 2009 Og en liten enkel mod av Golf 6, måtte berre få bruke Alphards'ene på nokke:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#556 Skrevet September 27, 2009 Inspirert av Jostein's syke prosjekt av en MK5:D Tror denne kan bli meget tøff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#557 Skrevet September 27, 2009 Inspirert av Jostein's syke prosjekt av en MK5:D Tror denne kan bli meget tøff! Du får vise den til Jostein Kul tråd forresten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#558 Skrevet Oktober 1, 2009 (endret) Eg har ikkje PS, men har tegnet ein del biler i paint i kjedelige Norsk timer.. Her er eksempel på polo eg tegnet av ein eg fant på finn.no for lenge siden.. Byttet felger Ny uke, nye Norsk timer Å den er likte aller best, total ribbet for alt list verk men ikkje drept vw formen som mange PS gjør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#559 Skrevet Oktober 2, 2009 Eg har ikkje PS, men har tegnet ein del biler i paint i kjedelige Norsk timer.. Respekt hvis du bare har brukt Paint! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#560 Skrevet Oktober 2, 2009 ganske bra til å være paint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#561 Skrevet Oktober 2, 2009 Skal sjå om eg finner fleire, har hatt mange kjedelig Norsk timer: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#562 Skrevet Oktober 3, 2009 Inspirert av Jostein's syke prosjekt av en MK5:D Tror denne kan bli meget tøff! Se der ja: smil : Gleder meg veldig til å sette igang. Er litt usikker på om det blir gt front eller om jeg beholder bikuben, men blir uansett emblemfri. Men kjøper inn og ser hva som blir tøffest! Gøy å se at folk engasjerer seg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#563 Skrevet Oktober 5, 2009 Lagde ein ny MS Paint i dag: smil : Hele bildet uten orginal. Fant eit par andre MS paint eg hadde laget på skulen: Var å såg på ein mk2 jetta nor eg skulle ha første bil. Ein mk3 til veninna mi da hun hadde kjøpt seg ein i grønn. Det var de eg fant, men har syslet med dette lenge så har moddet eit par men ikkje lagret de.. Frank RT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#564 Skrevet Oktober 11, 2009 Er veldig i tvil på et par mods, som jeg tenkte noen har kunne hjelpe meg med! Noen som har lyst å photoshoppe litt ?? har lyst på * svarte speil * samme hvitfarge som bilen på felgene , samt lakke det blanke i felgene sort * hvit list på dør andre forslag motas også veldig gjerne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#565 Skrevet Oktober 11, 2009 her er en VEEEELDIG rask en hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#566 Skrevet Oktober 11, 2009 helt topp den Bård, takk for hjelpen!!! hvis det er noen andre forslag til mods er jeg veldig intr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#567 Skrevet Oktober 11, 2009 Lagde ein ny MS Paint i dag: smil : Hele bildet uten orginal. Fant eit par andre MS paint eg hadde laget på skulen: Var å såg på ein mk2 jetta nor eg skulle ha første bil. Ein mk3 til veninna mi da hun hadde kjøpt seg ein i grønn. Det var de eg fant, men har syslet med dette lenge så har moddet eit par men ikkje lagret de.. Frank RT "Photoshopping" i Paint? Respekt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#568 Skrevet Oktober 11, 2009 helt topp den Bård, takk for hjelpen!!!hvis det er noen andre forslag til mods er jeg veldig intr. sort inni sideskjørta? det skal jeg ha på min i hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#569 Skrevet November 2, 2009 Ikke VAG, men tar sjangsen og legger ut likevell Kjeda meg litt på jobb her om torsdag. Ikke store greiene, men hjalp litt Org: Photoshopped: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#570 Skrevet November 5, 2009 Veldig kjapp chop av en VW Golf m/ baggies og Bentley's. Org: Chop: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#571 Skrevet November 5, 2009 bare sota rutene på ene siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#572 Skrevet November 5, 2009 Neinei.. Ruter med soting, men ikke påvirket utsikt. Den var je faktisk klar over, og det var meningen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#573 Skrevet November 6, 2009 Neinei.. Ruter med soting, men ikke påvirket utsikt. Den var je faktisk klar over, og det var meningen. Han mente nok andre siden av bilen, ikke frontruta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#574 Skrevet November 6, 2009 Var de jeg mente også.. frontruta er ikke sotet, men siderutene er de, selv om det ikke ser sånn ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#575 Skrevet November 7, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...