#601 Skrevet September 28, 2010 Fy flate..noen av dere har virkelig peiling på PS Nice!! Den røde s5'n over er er den råeste jeg har sett noen gang. Skal jeg ha A5 en gang skal den lakkeres og moddes på samme måte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#602 Skrevet September 28, 2010 Så flinke dere er gutter! Noen snille sjeler der ute som kan tenke seg å fikse 20" felger, senk, soting, lakk helt ned, liten leppe fremme, øyelokk, krom speil, krom håndtak og emblemfri grill i krom til meg? (Slenger med alt jeg vurderer, så ser man lettere hva man vil og ikke vil ha ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#603 Skrevet Oktober 2, 2010 Noen som gidder å fikse andre farger på senteret på felgene? Lys grå, mørk grå, sort, gull. Gjerne andre fargeforslag og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#604 Skrevet Oktober 2, 2010 Her har du hva jeg får til med mine begrensede photoshop-kunnskaper, noe som sikkert tilsvarer en snørrunge med saggebukse og spraylakk:o Sort Mørk Gull? Så kommer det forhåpentligvis noen litt flinkere og tar finpussen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#605 Skrevet Oktober 2, 2010 Liten work in progress jeg begynte på ikveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#606 Skrevet Oktober 3, 2010 Glemt å croppe øverste del av bildet når du senka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#607 Skrevet Oktober 3, 2010 Takk Øystein!! Likte i grunn gullfargen best, men om jeg tørr å lakkere dem en annen farge enn orginalfargen er en annen ting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#608 Skrevet Oktober 3, 2010 Så flinke dere er gutter! Noen snille sjeler der ute som kan tenke seg å fikse 20" felger, senk, soting, lakk helt ned, liten leppe fremme, øyelokk, krom speil, krom håndtak og emblemfri grill i krom til meg? (Slenger med alt jeg vurderer, så ser man lettere hva man vil og ikke vil ha ) Her er et lite forsøk i allefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#609 Skrevet Oktober 3, 2010 Tror heller vi snakker rosa, Morten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#610 Skrevet Oktober 3, 2010 Håper det blir skuddpremie på meg om jeg finner på noe slikt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#611 Skrevet Oktober 3, 2010 syns det var fett jeg ass men vær sin smak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#612 Skrevet Oktober 3, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#613 Skrevet Oktober 13, 2010 Golf IV Mod: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#614 Skrevet Oktober 13, 2010 Liten utfordring her Noen som vil ta på seg å modde en golf IV med bora front, alphards og noe lignende denne fargen ? Gjerne enda litt lysere enn dette. http://image.automotive.com/f/featuredvehicles/eurp_1003_2003_volkswagen_gti/32288784+pheader/eurp_1003_11_o+2003_vw_gti+lower_rear_view.jpg Ville blitt utrolig takknemlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#615 Skrevet November 4, 2010 Skal ærlig innrømme at jeg ikke har gjort dette på et par år, men jeg så tråden og fristelsen ble for stor Rusten eller ei, her kommer jei! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#616 Skrevet November 13, 2010 (endret) Litt simpel jobb, men til å være første gang er jeg fornøyd Jeg har satt på felger (åpenbart:p) lakkert listen ved kanalen rød, speilene røde, røde dørhåndtak, fjerna audi emblem på framskjerm, blankt blinklys, gul folie på framblinkers, grøftelys og parklys, og av alle ting, gjort om årsavgiftmerket fra gult til blått:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#617 Skrevet Desember 11, 2010 Etter inspirasjon fra tråden om RS5'en på "til salgs andre steder" kategorien gjorde eg et forsøk på å lage en RS1 Moddet: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#618 Skrevet Desember 11, 2010 Setter pris på om noen vil photoshoppe litt på min bil. Velger å gi dere frie hender, da jeg ønsker noen endringer til våren, uten at kreativiteten min er til stede. Fargen på bilen forblir den samme, med detaljer kan lakkeres. Felger må gjerne også byttes, tenker i baner som forrige bilen - at det blir breie kantfelger. Felger jeg uansett handler meg, så får vi se om de passer : På forhånd hjertelig takk til den/de som gidder gjøre ett forsøk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#619 Skrevet Desember 11, 2010 Her er et lite forsøk i allefall Oj, jeg så ikke denne før nå! Tuuuusen takk Nå må jeg gå skikkelig i tenkeboksen her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#620 Skrevet Desember 11, 2010 Go for it! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#621 Skrevet Desember 11, 2010 På forhånd hjertelig takk til den/de som gidder gjøre ett forsøk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#622 Skrevet Desember 11, 2010 GAH! Har allerede hørt på pris på sånne felger ;D Vært skeptisk til gullfarget senter, men må si at jeg synes det ble badass. Gleder meg til å se flere forslag her nå... Om dere synes det blir mange i tråden, mottar jeg gjerne på mail også.. mythoxaz@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#623 Skrevet Desember 11, 2010 Liten utfordring her Noen som vil ta på seg å modde en golf IV med bora front, alphards og noe lignende denne fargen ? Gjerne enda litt lysere enn dette. http://image.automotive.com/f/featuredvehicles/eurp_1003_2003_volkswagen_gti/32288784+pheader/eurp_1003_11_o+2003_vw_gti+lower_rear_view.jpg Ville blitt utrolig takknemlig Gjorde et lite forsøk eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#624 Skrevet Februar 26, 2011 Blir evig takknemøig om kunne photoshoppet på 19" rotiform NUE felger på bilen (ikke 3 delte)? Gjerne i en passende farge, kanskje gunmetal eller rootbeer fargen? Lurer også på hvordan det vil se ut med svart optikk på hele bilen + svart diffusor og svarte S4 lister på dørene. Kanskje svarte speil? Slå dere løs:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#625 Skrevet Februar 26, 2011 Noen som vil ? : ) mulig og få bilen i rød også ? : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...