#651 Skrevet Januar 24, 2012 Noen som kunne hjulpet meg litt med en photoshop ? Senket den, samt noen passende felger, bare kom med forslag * Hjelpes å høy den er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#652 Skrevet Januar 24, 2012 Done hahah, der var du kjapp Bäckmark! Men ja, det var jo det jeg ønsket ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#653 Skrevet Januar 26, 2012 Noen som kunne hjulpet meg litt med en photoshop ? Senket den, samt noen passende felger, bare kom med forslag * Hjelpes å høy den er Prøvde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#654 Skrevet Januar 26, 2012 Prøvde Haha, takker. Blei jo ikke galent det da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#655 Skrevet Mars 10, 2012 Lagde en kjapp en av UP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#656 Skrevet Mars 10, 2012 noen som ar lyst til å prøve seg? Ønsker seg 17", røde detaljer, eller krom, bodykit og en mini stv vinge bak eller annet som fantasien kommer på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#657 Skrevet Mars 13, 2012 T-skjortetrykk på skolen, og da ble det selvfølgelig bilmotiv på meg. Tegnet i Photoshop og skal videre til Illustrator om ikke lenge. Større versjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#658 Skrevet Mars 13, 2012 T-skjortetrykk på skolen, og da ble det selvfølgelig bilmotiv på meg. Tegnet i Photoshop og skal videre til Illustrator om ikke lenge. Større versjon Kult! Men enda kulere hadde den vært med barokkhekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#659 Skrevet Mars 14, 2012 Enig, det så mye bedre ut Større versjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#660 Skrevet Mars 14, 2012 Satt på skolen uten stort å gjøre, så da ble det litt redigering av A3 på luft med de nye sommerfelgene som kommer etterhvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#661 Skrevet Mars 26, 2012 Noen som vil hjelpe meg med og få denne avanten sort og felgene i samme bronsje farge som felgene på bilde under? Trenger ikke å være sånn superbra: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#662 Skrevet Mars 26, 2012 Det hjelper veldig å få ett bilde i høy oppløsning når det skal modifiseres.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#663 Skrevet Mars 27, 2012 Det hjelper veldig å få ett bilde i høy oppløsning når det skal modifiseres.. Har ikke adgang på det nå desverre: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#664 Skrevet April 3, 2012 Min egen bil på luft ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#665 Skrevet April 4, 2012 Satt og kjedet meg her om dagen, ble bare lakkering da bilen var fet nok fra før av! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#666 Skrevet September 10, 2012 Hiiiiv å HOY! Får rive litt liv i denne tråden også! Dette er noe jeg syntes er kjempe gøy og er fantastisk hva noen får til! Kjekt her å kunne teste ting før det gjøres på ekte, hvertfall når redigeringene noen ganger ser mer ekte ut en originalen! Jeg får skjeldent gjort dette da jeg har dårlig/gammelt PC utstyr så tar timesvis å gjøre minste ting. Men noen ganger bare må jeg! Slapp løs noen drømmer på min egen bil. Hadde vært stilig å få den til å se slik ut Før: - Etter: - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#667 Skrevet September 10, 2012 Kjøp b8 så får du slik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#668 Skrevet September 10, 2012 Kjøp b8 så får du slik Hehe Koste penge penge penge Boligmarkedet står vel egentlig for tur... Tøft nok å komme seg ut der, så evt. B8'n må nok vente en stund Men med litt nøyaktig heim-mekk, brukte deler og god fantasi så kan vel et slikt resultat kanskje ikke være heeelt utenfor rekkevidde.. Men koster nok en del uansett da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...