Anbefalte innlegg

T-skjortetrykk på skolen, og da ble det selvfølgelig bilmotiv på meg. Tegnet i Photoshop og skal videre til Illustrator om ikke lenge.

Større versjon

Kult!

Men enda kulere hadde den vært med barokkhekk : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt på skolen uten stort å gjøre, så da ble det litt redigering av A3 på luft med de nye sommerfelgene som kommer etterhvert :)

IMG_0594-2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vil hjelpe meg med og få denne avanten sort og felgene i samme bronsje farge som felgene på bilde under?

Trenger ikke å være sånn superbra: rolleyes

p45r_sbronze.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hjelper veldig å få ett bilde i høy oppløsning når det skal modifiseres.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hjelper veldig å få ett bilde i høy oppløsning når det skal modifiseres.. :)

Har ikke adgang på det nå desverre: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min egen bil på luft ;D

IMG_4178air.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt og kjedet meg her om dagen, ble bare lakkering da bilen var fet nok fra før av!

548193_10150767568591043_574986042_11927553000_10150767568831043_574986042_11927558260_10150767569051043_574986042_11927

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiiiiv å HOY!

Får rive litt liv i denne tråden også!

Dette er noe jeg syntes er kjempe gøy og er fantastisk hva noen får til! Kjekt her å kunne teste ting før det gjøres på ekte, hvertfall når redigeringene noen ganger ser mer ekte ut en originalen!

Jeg får skjeldent gjort dette da jeg har dårlig/gammelt PC utstyr så tar timesvis å gjøre minste ting. Men noen ganger bare må jeg! :)

Slapp løs noen drømmer på min egen bil. Hadde vært stilig å få den til å se slik ut : rock :

Før:

IMG_9988_1024x683.jpg

-

Etter:

Audi_small.jpg

-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp b8 så får du slik :D

Hehe :) Koste penge penge penge :P

Boligmarkedet står vel egentlig for tur... Tøft nok å komme seg ut der, så evt. B8'n må nok vente en stund :S

Men med litt nøyaktig heim-mekk, brukte deler og god fantasi så kan vel et slikt resultat kanskje ikke være heeelt utenfor rekkevidde.. Men koster nok en del uansett da :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.