#51 Skrevet Mars 11, 2005 hehehehe jaja Furre.... Aldri vært kjempeglad i Alfa grillen, men nå ser den jommen meg ENDA værre ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mars 11, 2005 For en proff photoshoper! Du kunne ikke lekt litt med en s2 cupe da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mars 11, 2005 For en proff photoshoper! Du kunne ikke lekt litt med en s2 cupe da? Proff ja.. det kan du banne på. Denne får ola til å skifte mening fort! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mars 11, 2005 ka e derre da? Ny grill i 100? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mars 11, 2005 men hold dere til topic nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mars 11, 2005 men hold dere til topic nå Hehe.. ok. Var jo photoshopping av vag da, men kanskje ikke helt som tråden var tenkt for;) For å fortsette den gode trenden.. fant disse på google 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mai 1, 2005 LItt fikling av nye passaten av Bonden: Agent007 sin Bora cab: Agent007 sin Polo med tyskerstil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mai 1, 2005 OJJJ!! Eplekarten min jo!!! Ser jo hva som må gjøres hvis jeg setter i gang med den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet August 12, 2005 ein Bisschen Passat: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet August 12, 2005 Greie disse... smule kant på felgen bak til a4'n og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet August 12, 2005 er det bare og legge ut bilder av egene mods her og el? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet August 13, 2005 tja... Startet tråden for å vise litt PS arbeide jeg, så er bare for andre å legge ut modifiserte biler også. Dog kanskje greit å spare seg for PaintBrush biler med firkante hjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Oktober 9, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Oktober 10, 2005 legger til min jeg,så det var en som ble veldig lik min etter at jeg var "ferdig" med min. så jeg satt og lekte meg litt med passaten jeg da der: oppdatert bilde:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Oktober 29, 2005 dødt her:( kom med flere bilder a folkens,gøy og se på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Oktober 31, 2005 koffor virka ikkje dei første bilda lenger? av a3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Oktober 31, 2005 Høyst trolig da de bildene er fjernet fra de plassene de har ligget tilgjengelig på internett. De har aldri vært lagt ut I selve forumet her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Januar 11, 2006 Vw Passat. fort gjort modd. [ATTACH]31531[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Januar 11, 2006 Som du skrev for leeeeeenge siden... er det bare og legge ut bilder av egene mods her og el? Har ikke sett at du har lagt ut noen bilder ennå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Januar 11, 2006 Vw Passat. fort gjort modd. [ATTACH]31531[/ATTACH] Den likte jeg;) Gjerne i sort også(A) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Januar 12, 2006 Forholdsvis ny i photoshop, men jeg legger nå ut alikevell(tips motas:) ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Januar 13, 2006 Kunne jo vært verre. Hemmeligheten er vel å kjenne verktøyet du bruker. Skader heller ikke å ha et godt øye til design. Stå på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Januar 13, 2006 Blir vel bedre etterhvert da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Januar 13, 2006 Her kommer noen bilder av biler jeg har laget. dypere fanger, andre felger, fjernet døra bak. listene og orange blinklys Rød hvite baklys, fjernet emblem, logo, lister og skilt grop. massivt senket på audi felger, med sota ruter Bredere skjermer, senking, svarte lister rundt vinduene. sota ruter, hvite partier på blinklys. andre felger, carbon detaljer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Januar 13, 2006 polo frå digimods.co.uk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...