#76 Skrevet Januar 13, 2006 2 andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Januar 13, 2006 golf.. fjerna ett bile som var her frå før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Januar 13, 2006 golf 2 med 3er front. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Januar 13, 2006 slenger ut passaten min også 3dørs matt svart med chrome felger. div ting er fjernet for å få en litt finere look. bilen er fortsatt WIP Få se litt mere egen produserte bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Januar 13, 2006 en 7 serie Pick up! (beklager til dei so tar de tongt at det er ett bmw bilde, prøv å sjå en annen vei:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Januar 13, 2006 Hvor finner dere programmer til dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Januar 13, 2006 Hvor finner dere programmer til dette bare viser nåken eg fann på http://www.digimods.co.uk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Januar 13, 2006 bare viser nåken eg fann på http://www.digimods.co.uk og det hadde vært fiffig om du hadde kikket igjennom tråden, f.eks. side 2... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Januar 13, 2006 ups:) fjerna dei som var like men til nåke heilt anna: nåken so har brukt dinna hær? http://www.ultramods.co.uk/selector/ vika d på same måte so dubmodder?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Januar 13, 2006 ups:) men til nåke heilt anna: nåken so har brukt dinna hær? http://www.ultramods.co.uk/selector/ vika d på same måte so dubmodder?? Dubmodder er nok bedre og noe helt annet,men etter som hva jeg tror så er det der er nok bare felger dekk på div biler, desverre så fikk jeg ikke prøvd ultramods.co.uk saken da man må være medlem. roger solheim Får tak i slikt over alt. men kan desverre ikke poste noen link da det er i mot forumets regler, men bare å søke litt rund på google.com også videre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Januar 13, 2006 TT avant? TT limo(skikkelig dårlig PS) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Januar 13, 2006 Audi 100. [ATTACH]31661[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Januar 13, 2006 Poster noen biler jeg har lagd jeg. Beklager at de fleste er non Vag, Har ikke moddet mange VAG biler desverre:( En Vektor tegning jeg lagde av en kamerat sin Toyota Celica GT4 Jah, ble endel bilder her... Kan fjerne dem hvis de ble for mye Non Vag her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Januar 13, 2006 Audi S4. [ATTACH]31701[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Januar 14, 2006 S4 sedan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Januar 14, 2006 enda en S4:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Januar 15, 2006 Slenger ut en Golf4 jeg holder på med, bilen er ikke helt ferdig, men jeg begynner å bli fornøyd med den. har breddet skjermene, brede felger, tonede ruter, fjernet eksos og slepe krok. fjernet vindusviskeren bak. fjernet emblemer, lister og antenne. slenger ut en version til av samme golfen, gjennstår litt arbeid med fangeren bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Januar 15, 2006 S4 coupe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Januar 19, 2006 A4 [ATTACH]32019[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Januar 27, 2006 AUDI 80. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Februar 4, 2006 ikke mange forrandringer, men de riktige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Februar 5, 2006 Satt og kjedet meg da jeg fant dette bildethttp://www.mini-imports.com/Slike/big/BIG_golf2.JPG så da laget jeg denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Februar 22, 2006 Noken så kjapt kan fortella meg korleis eg senker bilar på photoshop? Er ny på den og får det ikkje heilt til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Februar 22, 2006 Bruk markeringsverktøyet. Det viktigste her er å følge hjulbuene, slik at du flytter/slipper bilen ned på hjula. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Februar 22, 2006 Det er jo helt utrolig hva dere får til: eek : Noen som kan prøve å fikse litt på min bil... bare å slippe fantasien løs gjerne med nye lykter hvis det går ann. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...