#201 Skrevet April 16, 2006 hehe.. håper det gikk bra at jeg lånte bilde ditt skal vi prøve svart oppe da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#202 Skrevet April 17, 2006 hehe.. håper det gikk bra at jeg lånte bilde ditt skal vi prøve svart oppe da? Svart passer vel bra både matt og blank.. Bildet du har brukt tidligere er borte fra forumet, så jeg legger det her jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#203 Skrevet April 17, 2006 Kan en av dere farge sidelistene i Alufarge. Har vurdert noe ala Volvo XC70. Noe sånn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#204 Skrevet April 17, 2006 Takk Stian. Da går vi for en annen løsning. Var litt usikker, nå er jeg sikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#205 Skrevet April 23, 2006 Akkurat ferdig med denne her.. times arbeid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#206 Skrevet Mai 7, 2006 Jobbet litt på den nye golf 5. har kleenet den litt og gitt den brabus felger og moderat senking. ca 1times moddd. original: http://www.desktopmachine.com/framepic.php?id=5330&size=1024 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#207 Skrevet Mai 7, 2006 Jetta Mk1 som jeg cleanet. syns det passer perfekt til denne bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#208 Skrevet Mai 7, 2006 Peeeent Henrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#209 Skrevet Mai 7, 2006 Slenger ut en golf 5 til. Denne er også kleen, men har fått en liten leppe forran, og annerledes sideskjørt. Er porsche felger, og svartere lykter forran. Sota ruter også original http://www.desktopmachine.com/framepic.php?id=5329&size=1024 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#210 Skrevet Juni 4, 2006 Slenger ut ett påbegynt toon bilde av Golfen min. Er mitt andre slik bilde, så vær litt snille med kommentarer;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#211 Skrevet Juni 5, 2006 er litt hakkete.. men du får sikkert mere teken på det etterhvert! har ikke fått bærbar pcn fra rep enda jeg.. så blir lite chopping 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#212 Skrevet Juni 5, 2006 Blir nok bedre med flere forsøk. hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#213 Skrevet Juli 14, 2006 Har modda litt på en TT. Ikke ferdig enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#214 Skrevet Juli 15, 2006 Den så skikkelig kul ut! Eneste jeg kan sette fingeren på sånn med det første er bakhjulet som står alt for langt bakover på bilen. Sett det lengre frem, evt skjul litt av felgkanten under hjulbuen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#215 Skrevet Juli 16, 2006 Da har jeg gjort litt til.. Er vel så å si ferdig nå tror jeg. Bremseskiver gadd jeg ikke å lage 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#216 Skrevet Juli 21, 2006 Corrado toon: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#217 Skrevet Juli 27, 2006 by adamdyer by onneon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#218 Skrevet Juli 27, 2006 by ruig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#219 Skrevet Desember 17, 2006 Tenkte jeg skulle bumpe denne litt jeg,lenge siden det har vært liv her. Satt her i går å hadde litt lite å gjøre,så kom over et bra bilde av en 1'er golf. Da laget jeg den sli jeg ville ha den:) Før: Etter: Bak. Før: Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#220 Skrevet Desember 17, 2006 Moddet denne til en gatebil konkuranse: orginalen: min modd: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#221 Skrevet Desember 22, 2006 Mye bra modding her, har faktisk gått igjennom hele tråden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#222 Skrevet Desember 22, 2006 Slenger ut et par modder fra meg. Passat Orginal: Modd: Audi A6: Orginal: Modd: Blanding av en Einser og en passat: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#223 Skrevet Desember 23, 2006 Har sett igjennom denne tråden her å funnet så mykje inspirasjon at eg måtte laste ne photoshop. Legger ved et bilde av min aller første mod Orginal : Mod : er bra mod til å være første, men bare ett tips, velg felgbilder hvor felgene sitter på en bil fra før av Har no prøvd dette å er sann ca nøgd med resultatet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#224 Skrevet Desember 23, 2006 by NiTzY by retro rocket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#225 Skrevet Desember 23, 2006 Har sett igjennom denne tråden her å funnet så mykje inspirasjon at eg måtte laste ne photoshop. Legger ved et bilde av min aller første mod er bra mod til å være første, men bare ett tips, velg felgbilder hvor felgene sitter på en bil fra før av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...