#226 Skrevet Desember 23, 2006 Her er en liten PS mod av Polo´n.. er ingen verdensmester på PS, å har ikke drevet så mye med det, men leka litt her om dagen for å se åssen sommerplanene ville ta seg ut Er bare å fortsette på bilen hvis noen føler for det..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#227 Skrevet Desember 24, 2006 Noken som kan ps litt på bilen min? Her er to bilder som kan brukes: Kunne tenkt meg litt toning av rutene, chrom speilhus og samt noken av desse felgane: Noken som gidd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#228 Skrevet Desember 24, 2006 Gjorde et lite forsøk eg ikkje so bra, men gir kansje et lite innblikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#229 Skrevet Desember 24, 2006 Gjorde et lite forsøk eg ikkje so bra, men gir kansje et lite innblikk Lookin' good, kor store blei felga no da? 20"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#230 Skrevet Desember 24, 2006 blei vel nokke mellom 19'' og 20'' er ikkje heilt sikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#231 Skrevet Desember 24, 2006 Ey! Det bildet av den a4 med de felgene har jeg moddet! jeg som er MSpeed:P Her er et annet bilde jeg ble ferdig med nå nylig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#232 Skrevet Desember 25, 2006 Har fått heilt dilla på photoshop no, so eg tenkte eg skulle legge ut mitt andre prosjekt Orginal : Mod: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#233 Skrevet Desember 25, 2006 Min egen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#234 Skrevet Desember 29, 2006 Prøvde meg litt med en Polo GTI. Helt grønn på Photoshop 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#235 Skrevet Desember 30, 2006 Prøver igjen.. fikk av en eller annen merkelig grunn til å skifte felger etterhvert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#236 Skrevet Januar 21, 2007 Litt meir photoshop Bora: Golf4: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#237 Skrevet Januar 22, 2007 Drit tøft: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#238 Skrevet Januar 29, 2007 Mye lekkert her ja. Må vel sitte meg ned å ta noen selv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#239 Skrevet Januar 29, 2007 absolutt råeste jeg har sett i paint!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#240 Skrevet Januar 29, 2007 noen av dere som har lyst å teste seg på min bil? har ikke PEILING på di programmene der! men det er sinnsykt å se hvor rått flinke dere er:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#241 Skrevet Januar 30, 2007 noen av dere som har lyst å teste seg på min bil? har ikke PEILING på di programmene der! men det er sinnsykt å se hvor rått flinke dere er:tilber: Berre å legge ut bilde de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#242 Skrevet Januar 30, 2007 Berre å legge ut bilde de Dere er kjempeflink!!! Legger ut ett bilde av TTen viss noen vil leke med den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#243 Skrevet Januar 30, 2007 Slenger ut en liten modd av åssen bilen min skal se ut etterhvert: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#244 Skrevet Januar 30, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#245 Skrevet Januar 30, 2007 Dere er kjempeflink!!! Legger ut ett bilde av TTen viss noen vil leke med den... Lagt inn 19" Asanti felg og justert lakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#246 Skrevet Januar 30, 2007 Den ble jo kjempe kul!!! Gjentar meg selv: Dere er kjempe flinke:tilber: Likte fargen på det siste, hvilken farge er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#247 Skrevet Januar 30, 2007 Den ble jo kjempe kul!!! Gjentar meg selv: Dere er kjempe flinke:tilber:Likte fargen på det siste, hvilken farge er det? Det er en customutgave av din. Er blandet inn litt blått i den. Som perlemor nesten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#248 Skrevet Februar 2, 2007 Legger ut ett bilde av TTen viss noen vil leke med den... En modd herfra også. Bredding ++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#249 Skrevet Februar 2, 2007 Gjorde et lite forsøk eg ikkje so bra, men gir kansje et lite innblikk EYY, hva gjør du på Lena?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#250 Skrevet Februar 2, 2007 Det gjorde den mer mean.. Er det momo felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...