#276 Skrevet Juni 29, 2007 [ kjeda meg i natten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#277 Skrevet Juli 8, 2007 Nå er ikke detta VAG så ikke halshugg meg:p Ble ganske fornøyd med den, bortsett fra skjev bakfelg: rolleyes Org: Modd: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#278 Skrevet Juli 19, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#279 Skrevet Juli 19, 2007 Noen som vil modde en hvit einser med 14" rsl felger? Hadde vært morsomt å sett hvordan den blir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#280 Skrevet Juli 19, 2007 Her er en mk3 jeg lagde til en konkuranse på gatebilforumet for et par dager siden.. Vil haaaaaaaaa! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#281 Skrevet Juli 20, 2007 Fant dette bildet og bare måtte fikse litt på det FY.. den modd`n der va lik min:D bortsett fra felgene da... Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#282 Skrevet Juli 20, 2007 Noen som vil modde en hvit einser med 14" rsl felger? Hadde vært morsomt å sett hvordan den blir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#283 Skrevet Juli 28, 2007 'Var visst en danske som fant ut hvordan Golf V stasjonsvogn BURDE sett ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#284 Skrevet August 6, 2007 Kjeda meg i natten igjen.. og nå er det jo også ferie, så da ble det litt shopping 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#285 Skrevet August 15, 2007 laget en liten mod i samband med Ole-Martin Lente sin extreme A3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#286 Skrevet August 15, 2007 laget en liten mod i samband med Ole-Martin Lente sin extreme A3 søøøt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#287 Skrevet Oktober 18, 2007 Legger denne på topp med en liten moddings av en VW Santana rat look. Org: Modd: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#288 Skrevet Oktober 18, 2007 Hvorfor har jeg ikke sett den tråden før? Her er mine VAG-choper: En av mine første choper, S4 V8: A3: Passat: TT: Golf 1 : S4: Og min siste VAG: Har chopet en del biler, bl.a en A8. Skal se om jeg finner den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#289 Skrevet Oktober 19, 2007 Dere er skikkelig flinke, synes de fleste av modsene funker bra... Ikke lyst til å lage en RS3 Widebody 8L hvor temaet er svart og race? Mangler jo det perfekte wallpaper til Imac'en... Ikkje akkurat svart, ikkje racelook.. å ikkje 8p Men slik eg ser for meg at Audi RS3 kunne sett ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#290 Skrevet Oktober 20, 2007 TT: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#291 Skrevet November 2, 2007 Ny chop, en clean Passat denne gangen. Legg merke til klistremerket i bakruta Org: Chop: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#292 Skrevet November 2, 2007 Ny chop, en clean Passat denne gangen. Legg merke til klistremerket i bakruta Org: Chop: Synes ikke bakluka ble av de fineste..... Men en ting skal du ha, du er modig grom på shopping Men ville du tatt min hvis du fikk et godt bilde?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#293 Skrevet November 2, 2007 Ja, en Opel, men med sterke linjer som minner om VAG (grillen) min Opel Agila org: mod: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#294 Skrevet November 2, 2007 Den der ble feeet ja ! Bokstavelig talt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#295 Skrevet November 2, 2007 lav og brei er den eneste vei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#296 Skrevet November 2, 2007 Her er en liten kjapp versjon av nye Mini Clubman: Org: Chop: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#297 Skrevet November 2, 2007 Synes ikke bakluka ble av de fineste..... Men en ting skal du ha, du er modig grom på shopping Men ville du tatt min hvis du fikk et godt bilde?? Joa, det er bare å sende et bilde det vettu. Morsomt å choppe andre sine biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#298 Skrevet November 2, 2007 Joa, det er bare å sende et bilde det vettu. Morsomt å choppe andre sine biler jepp, å visst noen har et bra bilde av en eller annen bil so er det bare å legge de ut er litt lei av å leite etter nye ''objekt'' 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#299 Skrevet November 3, 2007 Kan ikke noen modde min da? Gjør akkurat som dere vil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#300 Skrevet November 3, 2007 vanskeleg å finne nokke å gjer på den, men her kommer et lite forsøk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...