#351 Skrevet Desember 22, 2007 Prøvde meg her jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#352 Skrevet Desember 23, 2007 Noen som får til å lage en todørs typ89 sedan til meg? Ta dørene fra en coupe og kanskje korte inn bilen litt? på grunn av dårleg bilde, so vart ikkje resultatet so veldig godt men noe alà dette du tenkte deg? er ikkje heilt sikker på kva som er type 89 åsso måtte eg berre har på BBS LM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#353 Skrevet Desember 23, 2007 hiver inn en til jeg =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#354 Skrevet Desember 23, 2007 en fra meg også Tiguan med Q7 bredding, og ABT deler fra Passat m.m 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#355 Skrevet Desember 23, 2007 tar å hiver inn enda en jeg =) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#356 Skrevet Desember 24, 2007 den siste dette året VW Bora STV Caractere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#357 Skrevet Desember 30, 2007 Mye rart synes jeg Men den Tiguanen ble fet! Dog, her er en PS gjort av en amerikaner. Han ville gjøre urquattro-strke på A/S5 karosseriet for å markere at Audi OMSIDER har kommet med ny kupe med langsstilt motor og quattro! Siste RS6 tydet på at slik bredding er "in" i Ingolstadt. Ble ganske tøff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#358 Skrevet Desember 30, 2007 Orginal: No more: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#359 Skrevet Desember 31, 2007 ok.. var en til før nyåret.. men klarte nesten å holde meg Passat type cleeeean 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#360 Skrevet Desember 31, 2007 en fra meg å før nyåret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#361 Skrevet Januar 1, 2008 holder på å overbevise fatter'n at Jubileumsstylingen er veien å gå på familievognen, men han ville sjå bilde av de på rød bil først.. So da laget eg denne : Orginal : Min versjon : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#362 Skrevet Januar 1, 2008 Pent utført Med vilje du endret bakgrunnen til en bank bygning tenker på prisen på den stylingen hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#363 Skrevet Januar 1, 2008 mer med tanke på felgene hadde blitt en dyr golf dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#364 Skrevet Januar 1, 2008 Min versjon : Fulgt alle dine "shop-jobber" og er mektig innponert. Du virker som kan håndtere PS korrekt, men en liten ting jeg lurer på.. Hvordan hadde vært med et par prosent gjenskinn av rødt i felgene, for å få det enda litt mer naturlig? Til dere andre også, myyye bra. konge jobber 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#365 Skrevet Januar 1, 2008 Fulgt alle dine "shop-jobber" og er mektig innponert.Du virker som kan håndtere PS korrekt, men en liten ting jeg lurer på.. Hvordan hadde vært med et par prosent gjenskinn av rødt i felgene, for å få det enda litt mer naturlig? Tusen takk syns photoshop er veldig gøy, og det er kjekt når folk liker arbeidet mitt Prøvde først med helsvarte felger med rød kant av den grunnen som du nevner, men droppet det. Syns det vart tøfft med svart senter og polert kant fordi det er et par svarte detaljer på den (grill, lamper, etc.) og den polerte kanten er der kun for å ''bryte'' litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#366 Skrevet Januar 1, 2008 Ja, det skal dere ha... Supert arbeid! Ja, det skjønner jeg, men tenkte på litt gjenskinn i den polerte kanten.. Snakker kanskje om 3-5% opacity her.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#367 Skrevet Januar 1, 2008 Tøft gjort, men ser fortsatt hengeren i bakruta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#368 Skrevet Januar 1, 2008 Tøft gjort, men ser fortsatt hengeren i bakruta hehe må bare beklage at alle detaljene ikkje sitter 100% 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#369 Skrevet Januar 4, 2008 ny kjapp en fra meg Org 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#370 Skrevet Januar 6, 2008 Kom over dette bildet av en S2 coupe, troor det kan minne om en PS-mod, er ikke helt sikkert dog;) Jeg fikk iallefall veeldig lyst på S2 igjen Fikk ikke lastet opp, så må linke fra nettet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#371 Skrevet Januar 6, 2008 Kom over dette bildet av en S2 coupe, troor det kan minne om en PS-mod, er ikke helt sikkert dog;)Jeg fikk iallefall veeldig lyst på S2 igjen Fikk ikke lastet opp, så må linke fra nettet.. Den der er postet før i tråden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#372 Skrevet Januar 6, 2008 sinnsykt bra mobifiseringer der gjør! stooor respekt!!:tilber: noen som har lyst å hjelpe meg med en shopping? skulle gjerne sett hvordan disse to golfene hadde kledd bbs felgene i svart blank farve i senter og med svart matt panser på den første av dem. noen som vil prøve? ikke allverdens bra bilder men:o kunne noen prøvd å skiftet fargen på denne golfen til Tornadorød? (samme farge de to bildene over har) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#373 Skrevet Januar 6, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#374 Skrevet Januar 6, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#375 Skrevet Januar 9, 2008 hjertelig takk begge to! dere er drøye i PS:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...