#301 Skrevet November 4, 2007 vanskeleg å finne nokke å gjer på den, men her kommer et lite forsøk Takk;) Like lykter kommer på i morgen: smil : Faktisk tøft uten den "linja" som går på langs med bilen og Audi-håndtak. Ble en skikkelig clean look av det. Noe mer som er gjort som jeg kanskje overser? Men bare gjør hva dere vil med den, så lenge noe av bilen min er igjen på bildene. Slå dere løs og ha det moro, skift farger, skift felger, senk mere osv. Har det bare moro av å se andre "versjoner" av bilen min uansett jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#302 Skrevet November 4, 2007 Men bare gjør hva dere vil med den, så lenge noe av bilen min er igjen på bildene. Slå dere løs og ha det moro, skift farger, skift felger, senk mere osv. Har det bare moro av å se andre "versjoner" av bilen min uansett jeg:) kvit lakk, raudere lister på fangere og sidelister, litt mer senk, å keskin kt1 felger (litt dårleg rundt hjulbuer) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#303 Skrevet November 4, 2007 åsso enda en clean passat : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#304 Skrevet November 4, 2007 Just Audi's: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#305 Skrevet November 4, 2007 Rat look: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#306 Skrevet November 4, 2007 kvit lakk, raudere lister på fangere og sidelister, litt mer senk, å keskin kt1 felger (litt dårleg rundt hjulbuer) Faen. Du måtte ta bilen min kvit? Jeg som har kvit som favorittfarge og Golf som favorittbil, så nå fikk jeg lyst til å selge Golfen og kjøpe en kvit en, gitt;) Bra mod! Takk skal du ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#307 Skrevet November 5, 2007 Noen som vil være litt kreativ med den røde brakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#308 Skrevet November 5, 2007 Det er et veldig dårlig bilde... Chopen vil ikke bli noe bra. Har du andre bilder med litt kvalitet på så kan jeg prøve på noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#309 Skrevet November 5, 2007 Just Audi's: Fyyy.. Likte denne!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#310 Skrevet November 5, 2007 Noen som vil være litt kreativ med den røde brakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#311 Skrevet November 6, 2007 Min siste chop, med den nye VACN-klubbvogna... Org: Chop: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#312 Skrevet November 14, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#313 Skrevet November 16, 2007 VW Eos 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#314 Skrevet November 16, 2007 Mye bra her!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#315 Skrevet November 16, 2007 Har prøvd meg på en RS4.. Er ganske rå fra før disse bilene, og ikke minst fargen, så den ble ikke forandret. En mild Dahlback-versjon... Org: Chop: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#316 Skrevet November 16, 2007 Og en av de raskeste choppene jeg har laget, en VW Beetle Kranze... Org: Chop: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#317 Skrevet November 20, 2007 scrirocco 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#318 Skrevet November 21, 2007 Er det sving på bakhjula på sciroccoen? Trodde det bare kom på Honda Prelude jeg: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#319 Skrevet November 22, 2007 Flere: Måtte prøve på RS4 jeg også Bredda osv: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#320 Skrevet November 22, 2007 Dette var en GROM mod.. fikk lyst på en slik en^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#321 Skrevet November 22, 2007 polo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#322 Skrevet November 23, 2007 noen som kan hjelpe meg med photoshop her inne? skal designe reklame på lastebilen jeg venter på,har prøvd selv uten hell.får bilen i januar så jeg må designet klart. sender med de bildene jeg har prøvd på selv. ps ikke bilen på bildet,men den blir hvit og hadde tenkt meg noe kult. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#323 Skrevet November 23, 2007 trenger å ordne kun på bilen.hvis noen gidder da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#324 Skrevet November 23, 2007 ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#325 Skrevet November 23, 2007 ..... det var ikke sånn jeg hadde tent meg nei,skal legg inn en nå tråd på dette: vinke : men ellers takk for forslaget: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...