#101 Skrevet Mars 1, 2006 jeg har lånt et par klubb-biler.. de som ikke vil at bilen skal være her må bare si ifra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Mars 2, 2006 fikk ikke lasta opp de andre... hmm.. men tok golfen å ga den en makeover.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Mars 2, 2006 Helt rått!! Takker, nå fikk jeg masse planer: rolleyes Akkurat sånn toning av rutene jeg har tenkt til. Gjør seg med ny fanger og sideskjørt gitt, men jeg får nøye meg med en ny frontleppe:) Mattig type e bestilt!! Får man kjøpt disse g4 xenon look lyktene med svart bakgrunn? Driver å vurderer nye lykter og tåkelys. Men er litt i tvil om jeg skal ha g4 eller angel eyes, svart eller chrom. Er redd for at det kan bli veldig svart med svarte hovedlys og svarte tåkelys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Mars 2, 2006 mitt bidrag, gewinde er jo et must på golf:) og panserforlenger egentlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Mars 3, 2006 oppdatert litt, fjerna antenne på tak og høyspent i bagrunn:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Mars 3, 2006 nais! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Mars 3, 2006 Satt og kjedet meg da jeg fant dette bildethttp://www.mini-imports.com/Slike/big/BIG_golf2.JPG så da laget jeg denne. SYKT nice, Henrik! Denne blir T-skjorte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Mars 5, 2006 SYKT nice, Henrik! Denne blir T-skjorte! He he. takker, er bare å lage t-skjorte av den, men da joiner jeg deg på 1stk t-skjorte. Si i fra når du veit pris osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Mars 6, 2006 kjeeeder meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Mars 7, 2006 vist du forsatt kjeder deg kan du jo få spekulere på bilen min:) gjerene med 2 delt lakk og annet skøy! the sky is the limit:) Bilder: http://vagner.jeje.je/bilder/view_album.php?set_albumName=album179 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Mars 7, 2006 kaAAaaaaaaaaaaaarsk: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Mars 7, 2006 vist du forsatt kjeder deg kan du jo få spekulere på bilen min:) gjerene med 2 delt lakk og annet skøy! the sky is the limit:) Bilder: http://vagner.jeje.je/bilder/view_album.php?set_albumName=album179 hvis jehg ikke skjelver i morra skal jeg ta å fikse din bil.. men jeg drikker hele uka pga et leddbånd som må opereres... men skal leke meg litt med din bil og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Mars 7, 2006 jeg er ikke skjelven når jeg drikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Mars 7, 2006 jeg har nå gjort et lite forsøk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Mars 7, 2006 hmmmmm... skal gjøre no skikkelig i morra..,. har du nå yndlingsfelger ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Mars 7, 2006 er vel en stund til jeg står opp.. men gi meg no flere hint om hva jeg skal gjøre med bilen din Adrian;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Mars 7, 2006 fant et til av 3er golfen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Mars 7, 2006 er vel en stund til jeg står opp.. men gi meg no flere hint om hva jeg skal gjøre med bilen din Adrian;) Hva med Burgunder/mørk rød nede og svart oppe? Va tøft det du har gjort til nå! Keep it coming!( vist du vil da:)) Har kjøpt meg Rial VD felger som jeg ikke har fått på bilen enda:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Mars 7, 2006 jeg har nå gjort et lite forsøk:) Fett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Mars 7, 2006 fant ikke noen bra bilder av den felgen din i farta... men fargene er fiksa.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Mars 7, 2006 fant ikke noen bra bilder av den felgen din i farta... men fargene er fiksa.. nais!! bare å spekulere meir om du vil! off! Jeg MÅ lakke bilen 2 farget!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Mars 7, 2006 Min modd. [ATTACH]35019[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Mars 7, 2006 holder på.. har ikke så mye å gjøre om dagene:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Mars 7, 2006 Fy sørn her er det gutta som har peiling ass! Lek dere med Einsern min også da vel, ...større hjul, rallyeskjermer og anna frontfanger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Mars 7, 2006 den utfordringa likte jeg.. kommer til å ta litt tid.. men har masse av det jeg:p her er en passat jeg fiska opp ista på forumet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...