#126 Skrevet Mars 7, 2006 jeg veeet veldig godt at det ikke ble noe særlig bra med den fronten der.. og det var vanskelig å få til noe særlig størrelse på hjula i de små hjulbuene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Mars 7, 2006 Jeg trenger et frontfanger tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Mars 7, 2006 var ikke helt heldig med farga på leppa.. men bildet ditt er av litt dårlig kvalitet og da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Mars 7, 2006 nå er jeg klar.. så får du si ifra om du ønsker noe annet Frode... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Mars 8, 2006 Ikke store mods. Bredda skjermer og sota ruter og litt småttri. [ATTACH]35108[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Mars 8, 2006 Har du sett! Skulle hatt et bedre og større bilde kanshe? Frontfangeren blir en Golf 3 i basis med ala M3 Evo frontspoiler, samt at kanalene blir rundere enn de orginale rallye. Kult med luftinntak/utslipp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Mars 8, 2006 Sinnsykt mye bra modding: rock : Er det bare vanlig photoshop som brukes:confused: Keep up the good work. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Mars 8, 2006 her er en med m3 fanger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Mars 9, 2006 Sinnsykt mye bra modding: rock : Er det bare vanlig photoshop som brukes:confused: Keep up the good work. jeg bruker den nyeste versjonen av photoshop jaffal :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Mars 12, 2006 tormods S4 med senk, felger og soting etter ønske.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Mars 12, 2006 å samme bil med fjongere farge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Mars 12, 2006 Her er den nyeste Audi A8 som jeg har puslet litt med. Har forandret hjulhuset foran, senket, små sota ruter, matt svart. maltese kors, A4 cab lykter og Audi felger. Fjernet speil. Kom med kommentarer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Mars 12, 2006 større bilde ?? og gjerne orginalbildet å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Mars 13, 2006 større bilde ?? og gjerne orginalbildet å hvis du trykker på bildet så blir det større? original bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Mars 14, 2006 Polo ala Hallvar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Mars 14, 2006 hva er mindre en poloen? jo lupo ble racing-bil dette da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Mars 14, 2006 tormods S4 med senk, felger og soting etter ønske.. JAAAAAAAAAAAAA!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Mars 16, 2006 Så ville jeg ha bora look på poloen og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Mars 16, 2006 slutt no å voldta bilan sånn da hallvar: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Mars 16, 2006 Her var det mye fet modding.Stå på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Mars 17, 2006 da har jeg modda en blå bora 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Mars 19, 2006 2 stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Mars 22, 2006 Ble litt inspirert da jeg så den blå boran:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Mars 23, 2006 Et par kjappe fra meg også. Ikke gjort så mye kanskje, men er bare på trinn 1 i photoshop-læringa..... Første: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Mars 23, 2006 Nr 2: Er ikke helt ferdig da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...