#176 Skrevet Mars 31, 2006 en til. liker det enkelt:) : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet Mars 31, 2006 less is more ja.. godt arbeid.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet Mars 31, 2006 hmmm, alt æ si e "less is more!":) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet Mars 31, 2006 tok vist en til og jeg:P litt lite og gjøre i kveld:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet April 2, 2006 damdidamdida:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet April 2, 2006 godt og se at flere har begynt å modde me like alot!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet April 3, 2006 da har jeg gjort en modd jeg likte og en kødd modd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet April 3, 2006 her har jeg rasert en S2 sedan :fy: :fy: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet April 3, 2006 bra du sa det selv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet April 3, 2006 men bbs rs er en bra felg! å på en allerede fet bil kan ikke det gå galt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet April 3, 2006 synes det er litt gøy og fikse på biler i photoshop jeg:P men liker ikke og style dem,bare gjøre litt småtteri. kule biler du har fått til der. likte den siste veldig:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet April 3, 2006 siden jeg ikke har milliarder på konto til å kjøpe meg alle bilene jeg vil ha, så er det godt å sette seg ned og drømme med photoshop styling av biler er jeg sånn rent generelt ikke gla i.. men hvis det blir smooth eller rått er det jo greit... slenger med et bilde av en passat der jeg kun har gjort noe småtterier (deriblant bomma på felgen bak) .. skal prøve og bruke noe annet enn bbs felga på neste modd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet April 4, 2006 da er et par modder til ferdig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet April 4, 2006 og en Derby 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet April 4, 2006 passat VR6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet April 4, 2006 rocco 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet April 4, 2006 mye fint her:) laget noen fler: litt frekk.tok en annen sin mod og moddet litt på den jeg:o golf og audi er ikke helt ferdig da:Dhehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet April 4, 2006 En rask mod: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet April 5, 2006 jeg å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet April 5, 2006 jetta.. gjort om til 3dørs... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet April 10, 2006 Kan en av dere farge sidelistene i Alufarge. Har vurdert noe ala Volvo XC70. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet April 10, 2006 vart en ny mod gitt:D en jetta coupe' 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#198 Skrevet April 16, 2006 denne var jo litt tøff da:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#199 Skrevet April 16, 2006 Slenger ut en Corrado Toon laget av meg. Er mitt første forsøk så det er langt fra perfekt, men man lærer vel så lenge man lever;) Bildet er basert på en kamerats bil. få noen komentarer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#200 Skrevet April 16, 2006 den utfordringa likte jeg.. kommer til å ta litt tid.. men har masse av det jeg:p her er en passat jeg fiska opp ista på forumet... Eyyy...er jo min jo. Hva med å lage two tone da, med orginalfargen nederst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...