#51 Skrevet Juni 9, 2008 Beste motor.. Mye pene einsere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juni 9, 2008 Favoritten min. Maskin. Kule. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juni 9, 2008 2'ere.. Litt nyere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juni 9, 2008 MEr.. Nok en maskin.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Juni 9, 2008 Bobler, Bobler, Bobler, Bobler, Bobler, Bobler. Og ja, jeg liker de lave... Camber.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juni 9, 2008 Litt diverse til slutt... Dere som ikke er med går glipp av en kjempeopplevelse! Resten ligger her: http://vagner.jeje.je/bilder/album479?page=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juni 9, 2008 Hahahahaha, da var den klar... LOL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juni 9, 2008 cd'en kan kjøpes i utvalgte platebutikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juni 9, 2008 Mye fine biler og bilder. Mangler bare musikken på den cd en, for coveret ble jo fett!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juni 9, 2008 Bølle-bobler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juni 9, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Juni 9, 2008 Resten finner dere her: http://vagner.jeje.je/bilder/BugRun08 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Juni 9, 2008 herlig interiør i den grønne golfen der Håkon! tror ikke det var billig! hehe men min favoritt i helga er garantert den røde lavmongotralla!! jeg legger ut de få bildene jeg har tatt i løpet av uka! flesteparten av dem havner i du gjør det feil tråden;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Juni 9, 2008 herlig interiør i den grønne golfen der Håkon! tror ikke det var billig! hehe men min favoritt i helga er garantert den røde lavmongotralla!! jeg legger ut de få bildene jeg har tatt i løpet av uka! flesteparten av dem havner i du gjør det feil tråden;) Haha, ja har noen til den tråden også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Juni 9, 2008 Kult at Norge tok så mange premier. Såg ud som et kult treff, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Juni 9, 2008 Det ligger litt flere fra meg her: http://gallery.flugedesign.com/index.php?list=13&page=all 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Juni 10, 2008 Til opplysning: Flip-fronten er i glassfiber! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Juni 10, 2008 Til opplysning: Flip-fronten er i glassfiber! jepp, hele bilen er lakkert i den fargen! så den er jo fatisk rustfri=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Juni 10, 2008 Post gjerne bilder av noen innovative Corradoer fra det store utland, slik at jeg får en følelse av "do'es & don't's"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Juni 10, 2008 Post gjerne bilder av noen innovative Corradoer fra det store utland, slik at jeg får en følelse av "do'es & don't's"... Vel jeg tok ikke ett bilde av 'rados', men jeg så èn støgg!! For å si det slik.. lambo og hvit langhåret "plysj" er NO NO NO NO!!!!!!!!11111 : bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Juni 10, 2008 Utrolig mye flotte biler her. Blir helt mo i knærne av Karman Ghia'ene. Masse bra einsere og, med de norske i spissen. Post gjerne bilder av noen innovative Corradoer fra det store utland, slik at jeg får en følelse av "do'es & don't's"... Se i denne tråden på Edition38 forumet. da får du så mye inspirasjon du trenger. Mye cleant, lite styling. http://www.edition38.com/forums/index.php?showtopic=54870&st=520 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Juni 10, 2008 Mye fine og artige bilder her:). Men nå trenger vi hjulløftsbilder fra startplata på dragstrippen: ja :. Var bl.a. en Type 3 som hadde nærmere halvannen meter enn en meter hjulløft på lørdagen:D (og banen var preppa mye bedre på søndag). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Juni 10, 2008 Vel jeg tok ikke ett bilde av 'rados', men jeg så èn støgg!!For å si det slik.. lambo og hvit langhåret "plysj" er NO NO NO NO!!!!!!!!11111 : bh : Den hadde en fin farge utvendig da. Og tar jeg ikke helt feil hadde de en lang håret polarvit hund som passet til interiøret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Juni 10, 2008 Den hadde en fin farge utvendig da. Og tar jeg ikke helt feil hadde de en lang håret polarvit hund som passet til interiøret Hundeeiere ass.. kler bilen innvendig etter type hund slik at hårene ikke synes. Da stemmer jeg heller på støvsuging 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Juni 10, 2008 Fant dette bildet av Tore under premieutdelingen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...