#101 Skrevet Juni 13, 2008 burde hatt film av det ikke bare bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Juni 13, 2008 Akkurat den seansen lar man vel med fordel forbigås i stillhet;). Ikke at jeg så noe - jeg hørte bare en brøkdel av bannskapen ei grei strekning unna:p. Det var ikke bannskap, det var nord-norsk bruksanvisning... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Juni 13, 2008 Det var ikke bannskap, det var nord-norsk bruksanvisning... Hahahah utrolig bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Juni 13, 2008 burde hatt film av det ikke bare bilder Blir så kjedelig å se på 1 time med film a gitt... måtte laget en kortversjon da Hører jeg 3 sekunders telt til neste år? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Juni 13, 2008 Ja har du fått tlf fra IPC? Nei.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Juni 13, 2008 Blir så kjedelig å se på 1 time med film a gitt... måtte laget en kortversjon da Hører jeg 3 sekunders telt til neste år? 1time under første oppsetning, inntil det ble avdekket at ting var på vranga og måtte ned igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Juni 13, 2008 1time under første oppsetning, inntil det ble avdekket at ting var på vranga og måtte ned igjen... Pøh, måtte bare vrenges så nemlig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Juni 13, 2008 Pøh, måtte bare vrenges så nemlig... hehe... godt ingen fortalte deg før "tagning tvä" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Juni 15, 2008 Tok ikke så mange bilder i år: mad : Glemte igjen kameraet i bilen og når det var framme så ble det tatt mange useriøse bilder da kameraet var på rundgang mellom div folk:o Men her er det noen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Juni 15, 2008 hahahahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Juni 16, 2008 Bilen er så høy at han får plass til GTI-leppe, ikke bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Juni 16, 2008 Bilen er så høy at han får plass til GTI-leppe, ikke bra Også har den så bra motor at den ikke trenger kalipere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Juni 16, 2008 Også har den så bra motor at den ikke trenger kalipere! sjåvvåff.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Juni 16, 2008 hehe.. separert ved fødselen eller??????????? :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Juni 16, 2008 Hehehehe, skulle bare visst du ass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Juni 16, 2008 Bildene mine kommer i Gatebil Magazine, og forhåpentligvis i noen andre blekker... Når kommer dem i gatebil da? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Juni 16, 2008 Nei.. Ble det bra bilder av meg og Tom Henning på lørdagen? Når du dro "Arild-laidback-pro-photographer"- moves? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Juni 16, 2008 Ble det bra bilder av meg og Tom Henning på lørdagen? Når du dro "Arild-laidback-pro-photographer"- moves? Han kjørte vel vidvinkel da.... Tjuggaser ass Eventuellt en slik 360-graders view for å få med armene... *humre* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Juni 16, 2008 Han kjørte vel vidvinkel da.... Tjuggaser ass Eventuellt en slik 360-graders view for å få med armene... *humre* HAHA;) men jeg kan ikke huske noe bilde jeg?!? edit: var det de hardcore poser bildene ute på utstillings området? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Juni 16, 2008 Jess, da har jeg fått noen bilder her, men han har vist flere så more to come! Takk til Mathias Sky for bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Juni 16, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Juni 16, 2008 1100 rally med en tvist of 1500 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Juni 17, 2008 Ble det bra bilder av meg og Tom Henning på lørdagen? Når du dro "Arild-laidback-pro-photographer"- moves? Bra med Tom, ikke med deg Gatebil-reportasjen kommer utpå østen, men en del av bildene i denne tråden er minst like bra som det jeg har å by på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Juni 19, 2008 Da er jeg medlem i klubben igjen!! og med det kan jeg dele mine bilder fra årets BugRun med dere Hele galleriet finner dere på http://vagner.jeje.je/bilder/bugrun08 Men her er noen høydepunkter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Juni 19, 2008 Litt av et høydepunkt det andre bildet der! Mye bra bilder forresten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...