#26 Skrevet Juni 9, 2008 Som alltid er det jo ikke noe treff uten skruing for Siste Liten Racing, og ei heller Bugrun var noe unntak. 16'v ville ikke gå på vei hjem gitt... Paradoksalt nok så holdt '82 cabben vi hadde kjørt helt fra UK koken hele veien hjem Stor stor takk til Marius, Martin, Andreas, Gøran, Håkon, David og Tom-Rune for selskap til skruinga, venting i mange timer på Statoilen utenfor Mantorp og ikke minst for følge hjem! Gjengen samlet på McDoof i Kristinehamn Ett stykk traust Cab og 4 trøtte Bugrunners på turens siste bensinstopp før kryssing av grensa og senga hjemme i Norge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 9, 2008 haha, Grom shot! men Big må ha caps på hodet:P ikke Rob, noe å tenke på til neste år;) Siden Rob&Big er trendsettere, så har ikke Big caps på hue... Sinnsykt bilde... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 9, 2008 Her er noen fra meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 9, 2008 Har du ikke et bilde av billen din...?nyskjerrig på hvordan den er.. Håvard bilder tatt av Christian Hafsengen kameraet mitt ligger i Passaten til håkon, og har ikke tatt så mye bilder heller da kameraet er beynt å krangle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 9, 2008 Bildene mine kommer i Gatebil Magazine, og forhåpentligvis i noen andre blekker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 9, 2008 Bildene mine kommer i Gatebil Magazine, og forhåpentligvis i noen andre blekker... Send in bilder av min til Golf+ hæhæ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 9, 2008 Den var RÅ, David:) Absulutt helt nydelig.... Håvard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 9, 2008 Hva skjer her da? Så ut som et knalltreff, er med neste år! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 9, 2008 Ett "lite" knippe fra meg. Enjoy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 9, 2008 Fler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 9, 2008 Even more.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 9, 2008 Var noen til gitt ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juni 9, 2008 Så de siste.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juni 9, 2008 Ett "lite" knippe fra meg. Enjoy! Foto-battle! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juni 9, 2008 Her er et par fra meg også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 9, 2008 Og så litt fra partycamp Norwegen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 9, 2008 Men hva er dette? David med øl...hans første på flere år: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 9, 2008 hmm må være photoshop... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juni 9, 2008 Kule bilder! Untatt et av meg "up close,and wideangled." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juni 9, 2008 Kule bilder! Untatt et av meg "up close,and wideangled." Hva mener du???? heheheh Kanke pose til en som har vidvinkelen på vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juni 9, 2008 Skulle til å si det, ser ut som du har fått i deg noe på et par bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juni 9, 2008 Da har jeg begynt å laste opp litt. Min favoritt fra helga. He,he. Eller kanskje denne her... Rimelig like, og de var kamerater. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juni 9, 2008 Mer busser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juni 9, 2008 Rimelig gjennomført. For de som ikke leser Bilsport. Beste lakk. Flere vinnere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juni 9, 2008 Flere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...