Anbefalte innlegg

Hvordan går man frem for å f.eks en todelt bakfanger til å se ut som det er bare en del. Såg liksom for meg at spakkel ikke er noe gunstig å bruke på den myke plasten som er på nyere biler. Vet også at det går an å sveise plast, men kan det gjøres hvis de to delene ikke er av samme type plast?

Hadde vært fint hvis noen kunne gi meg et skikkelig grundig svar på dette eller linke meg til en eller annen fantastisk side hvor jeg kan lese litt om temaet .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette kan gjøres ved å slipe en V-fuge der hvor skøyten er og fylle denne med plastikk-lim.. vi bruker to-komonent Kent lim til den jobben.

men dette kan sikkert gjøres enklere...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er denne to komponent limen slipbar sånn at den danner en jevn og fin overflate. Ikkeno sparkling i tillegg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den må slipes... og kan sparklespå... men den limen kan også brukes som sparkel..

et lite tips til... i V-fugen.. borr hull på 1-1,5 mm og få limet til å renne gjennom... og ha på lim på baksiden..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter og ser på en Kent Screenfix 212 rutelim. Skal lime på panserforlengeren. Lurte på hvor lenge dette limet burde tørke? Noe alla sikafleks?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Morten Korneliussen

dette kan gjøres ved å slipe en V-fuge der hvor skøyten er og fylle denne med plastikk-lim.. vi bruker to-komonent Kent lim til den jobben.

men dette kan sikkert gjøres enklere...

hørte med en karosseri fyr om dette for noen uker siden, og han trodde det kanskje ville bevege seg i skjøten...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dere har lim som limer PP (polypropylen) så ring meg! Dere kommer til å bli millionærer!!! :):tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.