#1 Skrevet Juni 9, 2008 AC funker ikke i bilen. akkuratt som at ikke pumpa starter en gang ? Må jeg inn til verksted får å finne ut hva som er galt ? Bilen er en 2004 Audi A3 1.9 tdi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2008 Det kan være det ene eller det andre, men mest sannsynlig er vel at det er væskemangel på anlegget.. Om du ikke har manometer og overgang for å koble deg på systemet, må du nok på verksted ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2008 Ta deg en tur på verksted for en skikkelig diagnose. Har skjedd at kompressoren tar kvelden på "ny" A3, lite vits i å bruke penger på å fylle anlegget hvis ikke det er problemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2008 Høres ut som om du har samme problemet som har oppstått på min A6 1,9tdi. Ikke livstegn i kompressor. Skal få sjekket ut hva som er galt i morgen, får vel sannsynligvis "dommen" da: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 9, 2008 AC-anlegg har ihvertfall en sensor som løser ut ved for lavt trykk i systemet, derfor vil ikke kompressoren starte hvis det er altfor lite gass... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 10, 2008 Har fylt på/opp med ny gass fjor høst uten resultat. Men må nokk inn til verkstaden... Er det et apperat/kablel jeg kan kjøpe som kan lese av feilkoder og div for meg ? Har sett et par kabler, men de fungere bare opp til 2003 mod ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...