Anbefalte innlegg

Hei

Jeg driver jo å bygger 10vt i coupen. Og har da annskaffet meg en KKK26 turbo med bare oljekjøling, og en "high-flow" maifold fra 034(ikke kommet enda).

Siden det snart er tid for å montere på turbo osv trenger jeg nye slanger til oljekjøling. Noen som har idèer på hvordan jeg kan løse dette? Har bare slanger til en KKK24 med vann og oljekjøling, som også blir altfor korte.

Tar imot alt av idèer!!

Jesper Graff

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tess er din venn her : vinke :

..eller andre som driver med slanger og koblinger...

Edit: Hydroscan ? f.eks ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tess er din venn her : vinke :

..eller andre som driver med slanger og koblinger...

Edit: Hydroscan ? f.eks ?

Ok

Noen som har eller vet om noen som selger, ja hva kaller vi det på norsk: klø : Heter drain-flange på engelsk:P Men husker ikke norsk: klø :. Ihvertfall, noen som har det til KKK26 som bare er oljekjølt?

Jesper Graff:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

034 har jo slanger som er beregnet for bruk med denne manifolden da...

Evt må du kappe av flensene på slangene og sveise på fittings og få laget en lengre slange mellom de, har gjort dette selv etpar ganger, gå på tess og finn noen fine fittings som passer inni og sveis på.

Eller kjøpe ferdige flenser hos 034 med JIC eller BSP koblinger på og få laget slangene hos Tess eller noen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.