#1 Skrevet Oktober 12, 2004 Noen som har erfaring med skifte til større / bedre bremser på A3? Synes mine blir farlig varme ved litt inspirert kjøring og vurderer derfor å få byttet skiver / kalipere foran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 12, 2004 Opprinnelig postet av Ole Bendik Kvisberg Noen som har erfaring med skifte til større / bedre bremser på A3? Synes mine blir farlig varme ved litt inspirert kjøring og vurderer derfor å få byttet skiver / kalipere foran. eg har seriøset ikkje hatt det problem med min, til og med på bane var det ikkje problem, men det var før chipping da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 12, 2004 Opprinnelig postet av Roar Stegegjerdet eg har seriøset ikkje hatt det problem med min, til og med på bane var det ikkje problem, men det var før chipping da. Jeg har vel ikke akkurat problemer med det jeg heller, men det er tydelig at ting blir *veldig* varmt og det tvlier jeg på at er spesielt sunt i lengden. Har foreløbig ikke kjørt så lenge at bremsene har fadet, men spesielt under kjøring på ACR var det nok rimelig nærme - og det vil man jo slett ikke ha noe av :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 12, 2004 Opprinnelig postet av Ole Bendik Kvisberg Jeg har vel ikke akkurat problemer med det jeg heller, men det er tydelig at ting blir *veldig* varmt og det tvlier jeg på at er spesielt sunt i lengden. Har foreløbig ikke kjørt så lenge at bremsene har fadet, men spesielt under kjøring på ACR var det nok rimelig nærme - og det vil man jo slett ikke ha noe av :-) Nei det er kjedelig når pedalen går i gulvet. Men du kan jp kjøpe deg grennstuff klosser og EBC skiver som er slissa og borra, dei må vel holde lenge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 12, 2004 Skivene fra TT 225hk skal passe rett på, iallfall framme. Må bare bytte gliderane tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...