#1 Skrevet Juni 9, 2008 Vindusviskerene mine begynte å gå sinnsykt tregt i dag morges. De orket knapt å gå tilbake ned igjen. Er det motoren som har tatt kvelden, eller kan dette skyldes noe annet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2008 Garantert treghet i mekanismen. Jeg har tatt ut min for å pusse rent og smøre opp, da blir den som ny igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2008 Takk for svar, jeg får prøve det. Pussig dog at det kom så plutselig syns jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2008 Det holder en liten stund etter du har smurt de opp, like kreit å kjøpe nytt, så slipper du og gjøre samme jobben om ett år.... Har byttet selv på bilen min, og det ble ikke så dyrt. Noen lapper bare!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...