#1 Skrevet Juni 9, 2008 Er det bare på Møller man får ta i disse listene som går nederst på dørene og rundt til S4/C4 chassiet? De koster jo horribelt mye i forhold til hva det er man kjøper.. Mine lister begynner å skrike om å bli bytta ut så hadde vært greit å fått tak i til en litt bedre pris. Takker for alle svar;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 10, 2008 bumpi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 10, 2008 Kjøpte mine på NBS ellers har de også på autohausaz.com. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2008 hvor finner jeg delenr på alle listene jeg trenger? 1992 s4 c4 2.2t 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 10, 2008 Kjøpte mine på NBS ellers har de også på autohausaz.com. Hvor på autohausaz.com fant du dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 11, 2008 Fant dem ikke jeg heller så derfor jeg lurte på dette med delenr=\ Er stygt når jeg mangler ei list på hver side.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 11, 2008 x2 er på jakt etter listene til en overlevbar prise jeg også , tenkte jeg skulle ha både de oppe og nede på døra men det koster jo flesk og juling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 11, 2008 Når jeg skal lakke bilen etterhvert blir jeg å sveise inn jern i nedkant av dørene så jeg slipper disse listene i fremtiden. De er rett og slett ikke verdt prisen. Skal modde bilen over hele slik at disse aldri blir nødvendig igjen. Blir nok en litt cleanere look også av det:) Men til den gang hadde det vært greit å sett prisene på den siden der:) Kanskje det er såpass billig at det er overkommelig å kjøpe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 12, 2008 Hvor på autohausaz.com fant du dem? Fant dem vel ikke der , men her fant jeg dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 12, 2008 Tja..det var vel ikke noe billig igrunn..da blir det dør mod i løpet av sommeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 16, 2008 Jeg ga drøyt 1200,- for alle fire listene på NBS, synes ikke det er ille for lister som kommer til å vare 15 år til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...