#26 Skrevet Juni 9, 2008 Petter som har de. Kommer nok seinere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 9, 2008 Fett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 9, 2008 Må takke for turen på banen Jonas, du kjenner bilen din virkelig godt -det skal du ha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 9, 2008 Mange bra bilder her... Va ein kanon kule tur... Glede mg te neste gang Savne någen bilder som blei tatt når me kjørte kolonne i 100 sonen... Me kameraet ud vindue :-P Blei tatt me Cristopher sitt kamera, så de komme nok seinare... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 9, 2008 Ja takk for turen på banen Jonas Det va konge... Fekk sidda på me Porchen seinere på dagen hehe.. Men va utorlig kjekt å sidda på me TTèn din. Jekk litt raskere me Porchen, men må sei du kjørte heftigere enn han gamle svensken som kjørten Porchen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 9, 2008 Jonas og Finn Kristian, dere blir mine instruktører på banekjøring Jeg har aldri vært med på banekjøring før, men f* f*en dere kunne å kjøre heftig og underholdende nok til at jeg er helt solgt! Totalt 100% kule fyrer! Tusen takk.... Og til dere andre: Så "græla løye" har jeg ikke hatt det siden vi var ute på vårsleppet.. Det er en fornøyelse å ha dere til klubbkompiser, og ser jaggu fram til Rudskogen, å di 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 9, 2008 siden jeg la bildene i feil tråd så legger jeg de her og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 9, 2008 ............ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 9, 2008 ------------- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 9, 2008 Ikje et kjørebilde av min fra turen bort? Petteeeer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 9, 2008 Såg ud som en kjekke tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 9, 2008 fikk ikke tatt av din Rune.. fikk nesten ikke tatt av noen.. kun de som var bak.. vanskelig å ta dere igjen vettu.. så var det så hekkans med tuneller der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juni 9, 2008 Hmm jaja, Chris tok en del bilder vett eg hvertfall.. Bare få ut fingen han nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juni 9, 2008 hehe, bilder fra mitt kamera kommer imårå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juni 10, 2008 Eg komme me de nå chris! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 10, 2008 Naaat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 10, 2008 Josh!! An har fått bildene for 13 timer siden.. på tide någe blir lagt ud nå chris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 10, 2008 jeg har lagt inn haugevis i den offisielle bildetråden fra våler og.. rimelig lei av å redigere nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juni 10, 2008 Christopher, hvor du hadde lagt ut bilde sa du? I min tråd? Wtf. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juni 10, 2008 Naaat Her komme någen bilder fra meg.. Tivoli trynet.. Fikk testa denne et stykke og... Sweet! Blei litt henging ut av bilen en del ganger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juni 10, 2008 Stopp på Moi ble det på tur bort og hjem.. Enda en fotograf jo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juni 10, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juni 10, 2008 Dyreparken kjører Vag Frank var fornøyd etter han fikk slapt av litt Takk for turen Frank, både kjøringa og på banen! Fornøyd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juni 10, 2008 ???hmmm Rune kvikke som alltid... Naat! Tag Team Kommer flerne imorgen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juni 10, 2008 Måtte slenga ud dette og som Gry har tatt hehe, ka då fodlefantar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...