#1 Skrevet Juni 9, 2008 Jeg har en Audi 80, 94 modell. Tenker å senke bilen i løpet av sommeren, noen som har tips hvor mye jeg bør senke den? Skal være em bruksbil, så griselav skal den ikke være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2008 Jeg har en Audi 80, 94 modell. Tenker å senke bilen i løpet av sommeren, noen som har tips hvor mye jeg bør senke den? Skal være em bruksbil, så griselav skal den ikke være 60/40! det er jyst fint. har gjort det med min og det funker fint: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2008 Har senket min 40/40, fungerer veldig bra det og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2008 Har tenkt på 40/40 jeg også, vurderer også justerbart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 29, 2008 60/40! det er jyst fint. har gjort det med min og det funker fint: smil : bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...