#1 Skrevet Oktober 12, 2004 Kanskje gammel eller postet før, men veldig morsom. Veldig viktig å ikke spole over noe.. http://media.hugi.is/hahradi/fyndnar/STAPLERFAHRERKLAUSDERERSTEA-1.wmv Litt blod, gørr osv. 18års aldersgrense 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 12, 2004 Hehe, veldig veldig morsom, men kunne satt en aldersgrense 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 12, 2004 Minimum 18 år her. Var jo mer blod og "skrekk" scener her enn i en hollywood film. Jeg lo litt av denne filem, men det var kanskje ikke pent det?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 12, 2004 Brutal! trodde kanskje det var no truck-opplæring jeg men.. Heh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 12, 2004 Bedre nå? Se første post:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 12, 2004 Hehe, mange Klaus'er på det Coop lageret jeg jobbet noen mnd på for noen år siden. Men dog ikke så mye blod og gørr som her. Det tok jo helt av til slutt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 12, 2004 Den her har jeg sett før ja. Helt genialt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 12, 2004 80 talls splatter movie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 12, 2004 Noe å dra frem på julebordet kanskje? mvh lagerkongen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...