Anbefalte innlegg

I den nye golfen min står det klistermerker i sidefrontrutene om at "denne bilen har original alarm fra vw" eller noe i den duren, og ved dørlåsknottene sitter det røde LEDs som blinker når jeg låser bilen.

Selger sa derimot at han "ikke trodde den hadde alarm". Det virker da likevel slik? Noe annet jeg kan se etter for å være sikker? Eller er dette bevis godt nok?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lås bilen mens du sitter inni. Sett nøkkelen i tenningen, vri om og se om alarmen går:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vente 30 sekunder først så alarmen får aktivisert seg da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekke pr-nummere ( utstyrskoder ) på bilens chassisnummer hos ditt Møller verksted. Da kan du få ut liste med ALT av utstyr bilen en gang ble levert med + en del tekniske hidden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke en sirene en plass som er lett å få øye på da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er da bare å låse bilen med fjernkontroll og så låse den opp med nøkkelen og lukke opp døra... Hyler sirena så har du svaret ditt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke en sirene en plass som er lett å få øye på da?

sierna går på org tuta.. om det er org alarm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fett... får ut å prøve den enkle metoden da :D hmm, kanskje vente til det blir morgen og dag igjen... takk for alle svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sierna går på org tuta.. om det er org alarm

Min har tuta bak i kofferten en plass. Denne er original..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min har tuta bak i kofferten en plass. Denne er original..

Min også. Låter baki venstre baksjerm da jeg låser eller alarmen går. originalmontert alarm, dog en Audi A4.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min også. Låter baki venstre baksjerm da jeg låser eller alarmen går. originalmontert alarm, dog en Audi A4.

alle golf 4 tror jeg har på org tute.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på min tidligere Golf IV så satte jeg meg i bilen, låste med fjernkontroll og så åpnet jeg panseret innenfra...

ble mye lyd da gitt... :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.