#1 Skrevet Juni 9, 2008 En jeg kjenner skal til å skifte regreim på en Audi 100 2,5tdi. For en stund siden var jeg innom en tråd her på forumet som omhandlet dette med masse bilder fra hele prosessen, demontering, hvor skruer er gjemt, klips og lignende. Tror tråden viste arbeid på en A6, var iallefall C4 karosseriet. Nå finner jeg for øvrig ikke igjen denne tråden, uansett hvor mye jeg bruker søkefunksjon: klø : Noen som aner hvor tråden kan ligge, evt. har link??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2008 dette lurer jeg åsså på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2008 En jeg kjenner skal til å skifte regreim på en Audi 100 2,5tdi.For en stund siden var jeg innom en tråd her på forumet som omhandlet dette med masse bilder fra hele prosessen, demontering, hvor skruer er gjemt, klips og lignende. Tror tråden viste arbeid på en A6, var iallefall C4 karosseriet. Nå finner jeg for øvrig ikke igjen denne tråden, uansett hvor mye jeg bruker søkefunksjon: klø : Noen som aner hvor tråden kan ligge, evt. har link??? Et søk på 2,5 registerrem finner den tråden lett, samtidig ligger den klistret under teknisk, mekanisk, elektrisk under Oversikt over DIY/FAQ-tråder. (Et søk på 2,5 registerreim finner den ikke, noe som bør være en sak for forum admin). Siden jeg er så flink til å lete lette jeg tråden opp til deg: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=119565 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2008 Supre greier!!! Mange takk:tilber: Har søkt mange kombinasjoner med registerreim, men ikke prøvd med registerrem. Ordnet seg likevel;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...