#476 Skrevet August 14, 2008 Vi er ikke pene - vi er KULE Men okei då.. då e d greit.. gje eit pling imårå så me ikje glemme d då, he til vane å gjer d.. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#477 Skrevet August 14, 2008 haha.... mulig vi må komme med brannslukningsapparatet da slik at dere ikke tar helt av med røyken på rudskogen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#478 Skrevet August 14, 2008 Men okei då.. då e d greit.. gje eit pling imårå så me ikje glemme d då, he til vane å gjer d.. hehe.. skal minne søs på dette:p send nr på pm siden vi ikke har dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#479 Skrevet August 14, 2008 Jeg har nummeret til Gry, sender melding når vi nærmer oss søta bror.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#480 Skrevet August 14, 2008 men då hente Finni meg imårå halv ni, så får du ta oss igjen Kjell... Sånn at ikkje begge plutseligt står igjen med follt i bagasje, og Finni jobbe seint idag så då kjøre eg hans bil litt imårå så han får sove litt.. Haha då har R19 ver med å blitt brukt på jobben åg! I skitne oljete arbeidskler! Komt meg hjem fra jobb nå, lade siste fotoutstyret og holde på å pakke litt smått. Ka mer må eg ha me i bilen? Lokallagsgenser og litt bytte kler. Statoilkopp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#481 Skrevet August 15, 2008 Da var s2`n ferdig, nå er det bare å sove litt før jeg drar på jobb og videre til rudskogen. Blei som vanlig knapt med tid, men satser ikke akkurat på å vinne show`n shine heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#482 Skrevet August 15, 2008 Haha då har R19 ver med å blitt brukt på jobben åg! I skitne oljete arbeidskler! Komt meg hjem fra jobb nå, lade siste fotoutstyret og holde på å pakke litt smått. Ka mer må eg ha me i bilen? Lokallagsgenser og litt bytte kler. Statoilkopp. Typisk at mannen ska ver skitten då.. hehe.. *Nah, penga og mobilen så he du d vell? Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#483 Skrevet August 15, 2008 Kom dere i seng! Det blir en laaaaang dag i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#484 Skrevet August 15, 2008 MUSIKK! Holder på å laste ner her nå! Forbanna laptopen er det nesten ikke musikk på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#485 Skrevet August 15, 2008 Trenger ikke egen musikk når man har kongen av campingplassen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#486 Skrevet August 15, 2008 men trenger musikk når vi er kongene av campingplassen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#487 Skrevet August 15, 2008 - no comment - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#488 Skrevet August 15, 2008 Are YOU ready to RUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMMMMMBBBLLEEEEEEE?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#489 Skrevet August 15, 2008 bare ein time å 2min t me kjøre nå EDIT: denne klokkå på forumet e feil! an va 2min på 8 når eg skreiv:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#490 Skrevet August 15, 2008 Bare 50min te me kjøre nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#491 Skrevet August 15, 2008 Bare 5timer til jeg kjører 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#492 Skrevet August 15, 2008 endelig kommet på fast grunn.. får pakke litt og hive meg i bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#493 Skrevet August 15, 2008 Håper det blir liga fint vær i helgå som det e her nere i Lyngdal, strålenes sol og 20 grader 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#494 Skrevet August 15, 2008 Trym, skal du slå følge over fjellet eller? tenker jeg drar sånn 1 ish 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#495 Skrevet August 15, 2008 Er på Biltema i Kr.sand om en 20min ca, har i øyeblikket 35 min og gå på iht. ferja.. Satser på at d går litt raskere etter Kr.sand, får bare håpe vi ikke treffer den verste rushen i Larvik.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#496 Skrevet August 15, 2008 Da tar meg og Frank turen over fjellet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#497 Skrevet August 15, 2008 Da rakk me båten, iallefall di fleste av oss sålangt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#498 Skrevet August 18, 2008 Takk for ein konge tur guttar:) Nå e d loppekassen neste... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#499 Skrevet August 18, 2008 Takk for ein konge tur guttar:) Nå e d loppekassen neste... Må si det samme.. Takker for kanon bra tur! konge helg selvom eg rotet vekk bilen i horten en plass. Helt topp at alle giddet å vente (selvom eg e bergenser) og til Robin for "lån" av S3`en:) PS: Sorry for baccardi sølet i baksete.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#500 Skrevet August 18, 2008 Toppers tur gutter!!!!!!! Nå va det lalletid ja... =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...