Stavanger: Rudskogen 15. - 17. august

Anbefalte innlegg

Knalltur gutta! Beste helgen så langt! Rudskogen kombinert med ReUnion-fest fra skolen..hehe :D HVEM har 20 tusen kroners bildet av meg som legger røyk ved PIT? Tysse? Bilen står i Østfold og skal inn til uka for diagnose.. Føler det blir mye suppe og nudler.. Frem med bønneteppet igjen da.. Synd jeg allerede solgte sjela for godt vær..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si det samme.. Takker for kanon bra tur! konge helg selvom eg rotet vekk bilen i horten en plass.

Helt topp at alle giddet å vente (selvom eg e bergenser) og til Robin for "lån" av S3`en:) PS: Sorry for baccardi sølet i baksete..;)

Hva skjedde med Rallyen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjefstur!! selv om jeg ikke var på campen og deltok i kolonnen, så hadde jeg/vi tidenes morro på banen!!

Håper noen av de som ikke hadde vært på bane før fikk anledning til å prøve en tur. vet iallefall at det var med et par "newbies" i Lucky 21, håper de fikk en fin tur, og håper at det vil komme flere til på neste banekjøringstreff!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjedde med Rallyen?

Var drivakslingen på venstre side foran som rett og slett bare datt av og det resulterte til at indre knuten ble ubrukelig. Blir fikset imorgen, så satser på å hente bilen i Horten imorgen:)

Ble imponert av resten av gjengen som sikkert hadde rimelig lyst til å reise hjem, men allikevel var med å ventet de 2 timene+ det tok, så takker igjen for det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for ei kjempe helg folkens!!!

Var vanvittig gøy!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hånden i været for de som skal på vintertreff å kjøre på glattisen!! : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg åg må bare få lov å takka for det besta klubbtreffet EVER!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var faen så artig på banen og campen i helga. Takk for et kanonbra treff

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for ei kjempe hel folkens!!!

Var vanvittig gøy!

Takk for turen på banen Hein, håper at jeg har urquattro klar til banekjøring 2009 sesongen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har bilde av Falck mannen som bryter seg inn i bilen min etter at jeg presterte å låse nøklene inni bilen? : flau :: haha :: dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en hyggelig helg folkens :) Utrolig kjekt og heldig med været var vi også.

Ble veldig sugen på å kjøpe meg inn en bil til å kjøre på bane med :)

Haha.. ja må få ut bilde når falck mannen bryter seg inn i bilen din Petter. Dette var jo latterlig enkelt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg og må bare få takka for ein konge tur, d kan iche ver muligt å ha et bedre lokallag? Jonas eg he 20 tusen`s bilde :D komme i kveldingå. Eg koste meg bra på banen å håbe adle andre og jor d:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg og må bare få takka for ein konge tur, d kan iche ver muligt å ha et bedre lokallag? Jonas eg he 20 tusen`s bilde :D komme i kveldingå. Eg koste meg bra på banen å håbe adle andre og jor d:)

..hilsen fra Jonas: Innsatsen\prislappen har økt til ca 50.000,- så han har rompe tilsalgs :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si det samme.. Takker for kanon bra tur! konge helg selvom eg rotet vekk bilen i horten en plass.

Helt topp at alle giddet å vente (selvom eg e bergenser) og til Robin for "lån" av S3`en:) PS: Sorry for baccardi sølet i baksete..;)

Var drivakslingen på venstre side foran som rett og slett bare datt av og det resulterte til at indre knuten ble ubrukelig. Blir fikset imorgen, så satser på å hente bilen i Horten imorgen:)

Ble imponert av resten av gjengen som sikkert hadde rimelig lyst til å reise hjem, men allikevel var med å ventet de 2 timene+ det tok, så takker igjen for det:)

Sko jo bare mangla at me venta;) Tror d jekk i favør t Kluge som fekk någen frekke blikk av ein viss type i rutete bukser som hang under rauskalkene med rastahår på bensinstasjonen, hahaha:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takke for en hærlige tur ja.. dette ska nok gjentas ganske kjapt..

å det va ikkje bare kluge som fekk blikk.. fredrik kom jo nesten i mål på båden... :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det e lenge siden eg har ledd så møje, eg har ennå vondt i magen.. (Nei Kluge, det ekje blåskjellå)

Glede meg allerede te neste treff.. : rock : Takk for ein konge tur..

Nå vente eg bare på bilder..

Håbe du får Rallyen fort hjem igjen Trond..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for ein heilt utrulig kul tur folkens! Koste meg ifrå me starta t eg va heima! :D Hatt d heilt fantastisk! Banekjøring he d au blitt så eg e ennå heilt i hundre. Någen som he bilde av mg på banen forresten? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Off, eg seie d ennå ein gong at neste tur må eg få me meg ... :)

Jonas: fekk du problemer me bilen på turen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk folkens for ein vannvittigt kjekke tur til Rudskogen...: rock :

Det e lenge si eg har hatt det så kjekt, så nå i helgå:tilber:...einaste så konne våre anderledes, va at klokkå isje gjekk så fort...(det va hart å stå opp mandagsmorning klokkå hall 7 for å gå på jobb, når eg la meg hall 4 på nåttå) : smil :...alt va bare sååååååååå vellykka...Dokke er enn kongejeng å reisa me, det ska dokk ha.... Glede meg til me ska på tur igjen...og då ska passaten og få bli me ;)

Å til deg Tysse ...Tusen takk for turen fram og tilbage, og for banekjøringå me A6en....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takke for en hærlige tur ja.. dette ska nok gjentas ganske kjapt..

å det va ikkje bare kluge som fekk blikk.. fredrik kom jo nesten i mål på båden... :D

Haha Morten...takk for den : rock :

Eg suns nå du og hadde ett godt aua for hu på Essoen i Horten....: smil :: vinke :;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Marita hette hu.. Ikkje snakk som hu sko værr heilt fremmend.. :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Marita hette hu.. Ikkje snakk som hu sko værr heilt fremmend.. :nana:

Ja stemme d, åså va hu jo tilfeldigtvis heimante og !!! Kem va så fant ud det igroen...va det du det Doffer ??? : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bilen din til morgen i dag, sto ikke ute når jeg kjørte hjem litt over kl 15 så noe er nok på gang med den. Du får si ifra hvis du trenger noe fjernhjelp.

Lurer på om kanskje det er en fra stavanger som mangler et deksel til en sony ericsson w"ettellerannet". jeg har den nå iallefall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:venner:Hei hei Gutter!!!

Takk for en kjempe helg:) Dere bør kanskje ha mindre matbudsjett til neste år så jeg slipper å være skyteskive for skiver med salami og hotdoger;)

Gleder meg til å drikke med dere igjen. Keep up the good work

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bilen din til morgen i dag, sto ikke ute når jeg kjørte hjem litt over kl 15 så noe er nok på gang med den. Du får si ifra hvis du trenger noe fjernhjelp.

Lurer på om kanskje det er en fra stavanger som mangler et deksel til en sony ericsson w"ettellerannet". jeg har den nå iallefall.

Lurer på om det kan være Petter Bukkholm som mangler det dekselset på telefonen. han snakkte om at han manglet, enten hele telefonen, eller kun ett deksel...vet ikke helt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.