Stavanger: Rudskogen 15. - 17. august

Anbefalte innlegg

Petter mangle bakdekselet ja!

Takk for ei kanon helg. Fekk meg ett par runder i lucky 21, og de smakte! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en knallhelg gutta!

Veldig hyggelig å hilse på dere : vinke :

Noen som har bilde av Falck mannen som bryter seg inn i bilen min etter at jeg presterte å låse nøklene inni bilen? : flau :: haha :: dum :

DSC_3767.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:venner:Hei hei Gutter!!!

Takk for en kjempe helg:) Dere bør kanskje ha mindre matbudsjett til neste år så jeg slipper å være skyteskive for skiver med salami og hotdoger;)

Gleder meg til å drikke med dere igjen. Keep up the good work

Haha... sorry ass!!! :D:D Siktet egentlig på bilen av kluge, men du stod i veien... ehh... : klø :;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, salami dart.. :D Tror det var lige greit at eg sov :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter mangle bakdekselet ja!

Takk for ei kanon helg. Fekk meg ett par runder i lucky 21, og de smakte! :)

Kult du ville ver me på den første gongå eg va på banen... :D hehe.. Må innrømma at eg va pissenervøse, men det varte jo egentlig bare heilt t eg kom t langslettå d.. rart kosn :evil: kjeme fram på banen.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult du ville ver me på den første gongå eg va på banen... :D hehe.. Må innrømma at eg va pissenervøse, men det varte jo egentlig bare heilt t eg kom t langslettå d.. rart kosn :evil: kjeme fram på banen.. :D

Helt sant og en rundetid på 1:17:xx er jaggu ikke ille!! det var mye bakhjulsløft i svingene også da!! : rock : Dette skal definitivt gjentas neste år!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg mangler et orange deksel på mobilen ja:) mistet det ilag med fornuften natt til lørdag;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg mangler et orange deksel på mobilen ja:) mistet det ilag med fornuften natt til lørdag;)

Fornuften ja, hehe...

Eg seie isje mer Petter....: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fredrik: marita har me kjent lenge... det va finni så fantudav kor u va ifra, å eg som samle på kvitteringa såg jo ka u hetta... det e trix det fredrik.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med pokal Morten :) Vel fortjent. Hadde håpet på en pokal jeg også. Men må nok noe litt mer spesielt til for å kapre meg en :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med pokal Morten :) Vel fortjent. Hadde håpet på en pokal jeg også. Men må nok noe litt mer spesielt til for å kapre meg en :o

Hvis du lakkerann med signalgrønn med turkise flammer og sverd dekaler så blir ann jo litt merr spesiell.. Bare ein tanke.. :D:nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du lakkerann med signalgrønn med turkise flammer og sverd dekaler så blir ann jo litt merr spesiell.. Bare ein tanke.. :D:nana:

Hehe ja hadde blitt spesiell da. Men ikke akkurat noe fin hehe : smil :

Nei, men planen videre blir stereoanlegg. Skikkelig bygd i hjulbrønn og focal komponentsett i dørene.

Så skal jeg prøve å få dobble ovale endestusser som stkker ut bak. Xeon lys i hoved og tåkelys.

Tone fram rutene.. jaja osv... så kan jo gjerne få en pokal til neste år... : rolleyes hvis jeg er heldig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe ja hadde blitt spesiell da. Men ikke akkurat noe fin hehe : smil :

Nei, men planen videre blir stereoanlegg. Skikkelig bygd i hjulbrønn og focal komponentsett i dørene.

Så skal jeg prøve å få dobble ovale endestusser som stkker ut bak. Xeon lys i hoved og tåkelys.

Tone fram rutene.. jaja osv... så kan jo gjerne få en pokal til neste år... : rolleyes hvis jeg er heldig

Har du vurdert chip? :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du vurdert chip? :nana:

heheh helt klart :P Det kommer det også.. Så gjerne jeg har sjangs mot den gamle audien din da hehe ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

....

...eller bare rett og slett spare de penga, nyte bilen slik du vil ha den og kjøpe deg en premie her : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg hjemme fra Haugesund! Bilen står i Sarp på Møller : bh :.. Ny girkasse og overføring.. prisant ca 50 tusen.. :shf:

Viser seg at denne modellen har problemer med girkassen og slik at dette blir fikset gratis på garanti.... :tilber: Meknikeren sa at dette problemet ville ha oppstått uansett ved et senere tidspunkt.. Lenge leve garanti!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjefstur!! selv om jeg ikke var på campen og deltok i kolonnen, så hadde jeg/vi tidenes morro på banen!!

Håper noen av de som ikke hadde vært på bane før fikk anledning til å prøve en tur. vet iallefall at det var med et par "newbies" i Lucky 21, håper de fikk en fin tur, og håper at det vil komme flere til på neste banekjøringstreff!

Å få kjøre GTIen var helt konge Øivind.. Føler jeg brukte en del dekk den siste runden så du får heller si ifra hvis vi skal skaffe noen nye.. hehe.. :P

Gleder meg til neste år på Våler, da er det zweiser mot einser!:evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å få kjøre GTIen var helt konge Øivind.. Føler jeg brukte en del dekk den siste runden så du får heller si ifra hvis vi skal skaffe noen nye.. hehe.. :P

Gleder meg til neste år på Våler, da er det zweiser mot einser!:evil:

Det lå vel egentlig i dagen at du har kjørerett på Lucky 21 :) Men klart at det vil nok oppstå komplikasjoner til neste banekjøring når det blir einzer vs zweier :evil: Det kan jo hende jeg "glemmer" en skrue i understellet eller noe under rehaben :evil:

Vi får vel begynne utpsykingen i god gammel bokserstil nå og jeg starter med: "Glem det gutten, einzeren bør gravlegges" :nana: (Venter på mottrekk) :evil:

Nye dekk er forresten i garasjen :) Flett nye BF-Goodrich, skikkelig quality.. sitter som en blekksprut på veien..eller no ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det lå vel egentlig i dagen at du har kjørerett på Lucky 21 :) Men klart at det vil nok oppstå komplikasjoner til neste banekjøring når det blir einzer vs zweier :evil: Det kan jo hende jeg "glemmer" en skrue i understellet eller noe under rehaben :evil:

Vi får vel begynne utpsykingen i god gammel bokserstil nå og jeg starter med: "Glem det gutten, einzeren bør gravlegges" :nana: (Venter på mottrekk) :evil:

Nye dekk er forresten i garasjen :) Flett nye BF-Goodrich, skikkelig quality.. sitter som en blekksprut på veien..eller no ;)

1 kommer før 2!!!!: haha :: haha :: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då var shjiten hentet i horten takket være stor hjelp fra Mr. Juvkam. O you big time!!!

Turen hjem gikk knirkefritt. Kjørte fra Horten akkurat i tide før desperat bombemann truet halve politistyrken der med å sprenge de i luften. Heldig med den Juvkam;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då var shjiten hentet i horten takket være stor hjelp fra Mr. Juvkam. O you big time!!!

Turen hjem gikk knirkefritt. Kjørte fra Horten akkurat i tide før desperat bombemann truet halve politistyrken der med å sprenge de i luften. Heldig med den Juvkam;)

Det er ingenting å takke for, alltid gøy med roadtrip..

Måtte jo få bilen din hjem og... :)

Vi var heldige som kom oss helskinnet hjem ja, etter at

DENNE mannen gikk løs rundt i Horten...hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg hjemme fra Haugesund! Bilen står i Sarp på Møller : bh :.. Ny girkasse og overføring.. prisant ca 50 tusen.. :shf:

Viser seg at denne modellen har problemer med girkassen og slik at dette blir fikset gratis på garanti.... :tilber: Meknikeren sa at dette problemet ville ha oppstått uansett ved et senere tidspunkt.. Lenge leve garanti!

Snakk om flaks !!!! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakk om flaks !!!! : rock :

Jepp! Nå er det reke-tid hos Øyvind! :D: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne vært med, men noen må jo jobbe :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.