#26 Skrevet Juni 14, 2008 Et par raske på Brygga i Hamar i går kveld... Try-out versjonen min på photoshop har gått ut så ble ingen redigering av bildene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 14, 2008 Et par raske på Brygga i Hamar i går kveld... Try-out versjonen min på photoshop har gått ut så ble ingen redigering av bildene... min å : p får faen ikke til å få den opp med cracken ( som selvfølgelig er lovlig som fy) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 14, 2008 Fiks en ny crack (som er lovlig:p) da Joachim:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 18, 2008 Takk for det Hehe.. du sier noe Bjørnar:p Men er så god bil så kan ikke selge enda: smil : http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13826797&sid=xz7cbawgxos597750&WT.svl=Link hmmmm..... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 18, 2008 Hehe, og nå er den solgt! Blir hentet på Fredag. Litt vemodig og selge, men tørr ikke beholde den stort lengre da prisene raser på disse bilene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 18, 2008 hehe blei kvitt den alt ja... jaja hva er d neste a??? nei sånn sett sku j solgt å for prisene detter ass... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...