#1 Skrevet Juni 9, 2008 fant denne: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13705649&counterId=6&WT.svl=car_frontpage har denne motoren samma problem med kammer etc som de kjente feilene på 2,5-motorene til audi(98-)? eller er de av nyere dato og er et trygt kjøp selv om det ikke har vært skiftet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2008 søk litt så finner du masse tråder om dette, og en veldig lang en.. 2003\04 anses som trygge, men 2001 kan godt være i god stand, kommer annpå service historikk, har du funnet en bil du virkelig vil ha er det bare å få levert bilen på møller så tar de av toppdekslene og kan sjekke tilstanden på kammene, koster litt, men da vet man.. kanskje dele regningen med selger evt.. Lykke til, flotte biler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2008 Jeg må inn med min A6 2.5TDI V6 180Hk nå, skal bytte kammer og det hele, min har gått 180K. Min har gått sine to første år på long life, og resten på vanlig oljeskift intervall, antagelig derfor den har gått såpass langt før den begynte å skrante. Auto-Sentrum sier de ALDRI har byttet kammer på en 2,5V6 som har hatt 15000 intervall fra den var ny, så hvis denne har det er det bare til å kjøpe, men man kan nok ikke være for trygg..... Btw: Selger tar halve min regning..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2008 ja den longlife`n er nå dritt.. fristende med en passat igjen og denne syns jeg var grei.. gruble litt: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...