Anbefalte innlegg

NGK PFR7B ?

Eller hva anbefales?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NGK PFR7B ?

Eller hva anbefales?

Nja, Bosch F5DPOR er vel et bedre alternativ vil jeg tro..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja, Bosch F5DPOR er vel et bedre alternativ vil jeg tro..

Absolutt. ca 60kr/ stk hos Autohausaz.com :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker Denso plugger jeg. Står 22PR-ZU på kvitteringen om det er noe til hjelp.Har kjøpt Denso til S6n også og er veldig fornøyd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme plugger som på andre 20v turbo, Bosch F5DP0R eller tilsvarende. Finnes også fra NGK, Denso og sikkert et par andre. Hovedsaken er at de er tilsvarende som F5DP0R. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette noe som koster $$$$ på møller eller? Vil bytte det på min for å ha gjort det.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er fantasi pris på plugger til RS2 hos Møller ja..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er fantasi pris på plugger til RS2 hos Møller ja..

Ok, da er det vel på tide å sette seg inn i utenlandshandel på meg tenker jeg.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg pleier å handle Denso plugger på Bilxtra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KRB har disse pluggene til en god pris

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se opp for etterligninger ;) Bosch har 2 plugger med nesten samme navnet, men den "fake" har en rund porselentupp rundt senterelektroden, sånn at senterelektroden ikke er synlig, den går i ett med porselenet. Dette er den kjipe billige utgaven som mange selger.

Ekte F5DP0R ser mer eller mindre ut som en vanlig tennplugg mtp senterelektroden, bare litt tynnere.

NGK og Denso gjør seg best som fyllmasse etter min mening ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

meca fikser F5DPOR til 222 pr plugg...men det er kjekt å ha 2 sett med plugger...så du har ett sett "tørre" og klare i bilen hele tida...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En bil som ikke er forferdelig dårlig trimmet burde vel ikke akkurat ha behov for plugger til enhver tid.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En bil som ikke er forferdelig dårlig trimmet burde vel ikke akkurat ha behov for plugger til enhver tid.. ;)

er mange som går sure fordi...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Istedet for bare plugger og plugghetter til AAN, fikk jeg med coiler også fra Autohaus til omtrent samme pris.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er mange som går sure fordi...

Da tyder ihvertfall det på at det er noe drastisk galt et eller annet sted. Om man ikke kaldstarter og stopper motoren etter 10 sekunder gang på gang på gang skal det ikke være noe problem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.