Bergen: Tur-Rapport Elverum Camping/Vålerbanen 2008

Anbefalte innlegg

Jepp, vel hjemme igjen etter en hektisk, men trivelig og kjekk helg på Hovedtreffet så tenkte jeg å slenge ut bilder og oppsummere helgen.

 

Andre som var med kan jo også legge inn bilder de evt måtte ha etter helja;) Så kan jo de som ikke gadd å være med se hva de gikk glipp av:p

 

Vi forlot Sotra kl 1400, fulltanket med bensin og pils... Stoppet deretter på Trengereid der vi møtte etpar andre biler, kjørte så sammen opp til Voss der vi traff enda en gjeng fra Fusa som slo følge. Mistet etterhvert disse da de ikke helt klarte følge med i svingene...

 

Endte opp på Elverum camping rett etter kl 2200, etter 1 times detour da GPS'en sendte oss mange mil nordfor der vi skulle... Men allikevel kom vi før de andre, skulle tro de kjørte Hiace:p

 

-Her er Knut temmelig fornøyd med at vi endelig er fremme så vi slipper stoppe annenhver KM for at han må ut og pisse;) Evt for at han endelig kan nyte en pils i stillhet ettersom racerbilen ikke akkurat er egnet til å cruise i, stor fare for nedsatt hørsel og hjerteflimmer i den saken der...

camp2.jpg

 

 

Campen ca i 23 tiden, fortsatt mange som ikke hadde ankommet.

camp0.jpg

 

 

Her tok vi oss til rette i Ingve sin hytte da han hadde lunk i grillen og vi var sultne;)

camp6.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her står Stian og Øystein utålmodig å venter på at vi skal komme oss bort til banen og kjøre gris;)

camp1.jpg

 

 

Thomas Marshall's stand.

bane16.jpg

 

Skitne gamle røverquattroer parkerer midt i veien om det passer de:p

ur0.jpg

 

Her skal røverquattroen på tokt på banen...

ur2.jpg

 

Røverquattroens bror fra Ålesund...

ur3.jpg

 

Stian utpå banen:

bane3.jpg

 

Stig i FWD Rallye'en:

bane6.jpg

 

Jan Atle uti Ævdi'en sin:

bane8.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er 2stk fornøyde temmelig ihjeløltørste karer på vei tilbake til campen etter banekjøringen:)

pirats2.jpg

 

Mera førnøyd:

pirats.jpg

 

 

Etter å ha tuslet rundt i solsteiken hele dagen tenkte sånn ca alle på hele campingen at BADING var en god idê, men ca 92% ombestemte seg etter å kjent på temperaturen, det var KALDT!

 

Her iallfall Stian, Knut, Johnny og Øystein på beach'en@elverum camping!

pirats3.jpg

 

Knut hoppet no likegreit i det...

badepirat.jpg

 

Marshall med kåno og honden Molly@elverum beach & camping

vov.jpg

 

Litt flere folk på campen nå, fortsatt endel som ikke var kommet tilbake etter banegreiene...

camp3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ettersom banekjøringen ikke starter før etter kl 1300 søndagen så pleier folk drikke ''litt'' ekstra denne lørdagen, rølp@campingplass er lov...

 

Johnny & Knut som deiger seg i solsteiken med pils i hånden. evt på magen som Knut viser skills med her...

camp4.jpg

 

 

Stian, Johnny, Knut og røverquattro i solnedgang...

camp5.jpg

 

Øystein som grillmeister!

grille2.jpg

Full grillmeister:

grille0.jpg

 

 

Her kommer jammen Stian og forteller mesteren hvordan ting skal gjøres, ''Da e no ikkje meininga at desse kottelettane ska brænna e da vel''???

grille1.jpg

 

Knut og Johnny har fått seg LOLLYPOPS!!!

grille4.jpg

 

 

''Ska du ha deg ein kjæft Johnny? Kjempegodt''

grille3.jpg

 

 

''Jau, koffor ikkje''!

grille5.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etterhvert ble ting mer og mer diffust, bildene er begynt å bli temmelig uklare også så ikke mange å vise til her...

 

Her iallfall noen av gutta på ''Lokket'' i Elverum downtown... Aldersgrense 16-66:p

lokket0.jpg

lokket.jpg

 

Jeg trooor dette kan være i taxien på vei tilbake til campen i 0400 tiden... Kan se slik ut:)

slitn.jpg

 

 

LAST MAN STANDING! De fleste hadde krøpet i hi på dette tidspunktet... Men ikke Johnny og Knut, de skulle tømme kjøleskapet for øl og grillmat først;)

slitn2.jpg

 

Kl 05:30@elverum camping, Knut leiter etter køyen sin...

camp8.jpg

 

 

Neste dag, Johnny ryddet og laster urq med boss, mens Knut gomler frokost i bakgrunnen...

camp7.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som dere har hatt en kjempe foltt helg:D Kult å se litt "fylla" bilder:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som det var en artig tur dette. ;) Kult å se bilder når en ikke var der selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha konge bilder og rapport :P må sei det var ein ganske morro tur... og var ikkje fordi me ikkje klare å følla deg at me ga opp :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahh! Nå vet jeg hvorfor det lukter så jævlig tennveske i bagen. hehe. husker ingenting fra den kvelden. Like greit har jeg funnet ut. hehe .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nesten bidra med noe eg og, tok ikkje noen bilder.. men litt film blei det jo...

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ein liten til

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahh! Nå vet jeg hvorfor det lukter så jævlig tennveske i bagen. hehe. husker ingenting fra den kvelden. Like greit har jeg funnet ut. hehe .

 

Fant noen bilder på mobilen av deg fra lørdags-kvelden, tror ikke jeg legger de ut her:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På turen bortover viste Ståle tidlig sin øl-hunger:p

Øystein var ikke snar å be og tok også en....og fòra Ståle med en til : smil :

staale.jpg

tuborg.jpg

wilthil.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe Konge at du fikk filmet flamberingen til Johnny, Dag Stian! =)

 

Skal legges til at det ble mye banekjøring og det gikk hardt for seg, så hardt at Urq`en dro hjem over fjellet med en knekkt fot = 3-hjulstrekk! =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe Konge at du fikk filmet flamberingen til Johnny, Dag Stian! =)

 

Skal legges til at det ble mye banekjøring og det gikk hardt for seg, så hardt at Urq`en dro hjem over fjellet med en knekkt fot = 3-hjulstrekk! =)

 

hehe tror eg har flere filmer av flamberinga :P var iallefall ein kanon tur, og håpe at samme gjengen skal over til rudskogen og på nye eventyr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på at du kommer på Rudskogen Johnny, det var gøy å fighte litt på banen med folk som ikke gir seg så lett..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, konge rapport:) blei bra liv på campen etter kvart! nåke av da siste eg hugsa er den "flamaberinga";)

 

mvh kjetil. (rallye golf/vr6 syncro- gjengen)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har flere bilder i fra turen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.