#1 Skrevet Juni 10, 2008 Hei. Har i det siste sett en RS4 som står parkert i nabolaget her.. Han jeg har sett kjøre den hadde såfall en A4 1,8TQ for ikke lenge siden, og er mellom 18-20 år.. Noen her inne?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2008 Farge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 11, 2008 Mørkegrå.. Står Autoteam Molde på sidene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 12, 2008 Bilen til Tor Øyvind som driver Autoteam. Tror ikke den er solgt ennå. Han ser kanskje ut som han er 20, men han er vel 40 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 12, 2008 Neineinei, han som kjører er like gammel som meg! Går jo på skolen min Mulig han låner den? Har Tor Øyvind en sønn kanskje? Har sett han oppi byggefeltet her noen ganger, der A4en til 18-20åringen bruker å stå.. Så møtte jeg han nedi sentrum, og det var han som bruker å kjøre a4.. Mulig han bare låner den da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 12, 2008 Neineinei, han som kjører er like gammel som meg! Går jo på skolen min Mulig han låner den? Har Tor Øyvind en sønn kanskje? Har sett han oppi byggefeltet her noen ganger, der A4en til 18-20åringen bruker å stå.. Så møtte jeg han nedi sentrum, og det var han som bruker å kjøre a4.. Mulig han bare låner den da.. ahh, nå veit eg hvem det er.. det er bror til kjæresten hans.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 12, 2008 Så han som egentlig kjører A4 har lånt svogerens bil? Tipper det er dama han parkerer oppi her for å besøke ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 12, 2008 Så han som egentlig kjører A4 har lånt svogerens bil? Tipper det er dama han parkerer oppi her for å besøke ja.. jepp, er vel det:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...