Anbefalte innlegg

Bilen min er original for tiden og skal begynne på litt styling.

Vurderer å senke bilen men har ikke peiling på dette da jeg ikke har vært borti dette før så blir nokk bare på verksted.

Men hvis det er noen som har noen tips av evntuelt hvilket senkesett/hvor mye jeg skal senke den, hadde det vært toppers :)

Har bare 16" felg nå men skal handle 18" i samme slengen tenkte jeg.

 

Åpen for alle tips! Håper på noen kommentarer :D

 

-Kenneth

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har hatt 50mm hr på eit par biler å dette har funka meget bra,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Justerbart er jo greit da. for da kan man skru den dit man føler for. man kan prøve seg fram litt om hvor man selv syntes det er passe.

Og justerbart er jo forholdsvis rimelig og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har hatt 50mm hr på eit par biler å dette har funka meget bra,

 

Okai :) Vet du hvor eventuelt di selger Hr sett da? om det er noen sted medlemmer får rabatt? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte fra en kompis som sa til meg at hvis man skulle senke Golf mere en 40mm måtte jeg bytte drivaksler å noe styr.

Syns det hørtes litt rart ut men.

Noen som vet om dette stemmer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke byttet drivaksler men ofte blir det satt på justerbare stag til stabstaget. Er vel stabstaget som kan subbe borti.

Men trodde men måtte endel lavere enn 40mm. men det er det sikkert noen andre som vet her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.